Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Ridning Kan ni ge tips på en bra stång, för islandshäst, som kan användas till ridkapson? Vi är ganska nya på denna sorts ridning, men efter...
Svar
9
· Visningar
2 277
Senast: Amelia
·
Ridning Då jag inte har fått några inlägg på dressyr sidan, så prövar jga här i stället. Eftersom jag vet att här finns kunniga och kloka...
Svar
12
· Visningar
2 573
Senast: Splittan
·
J
Ridning Jag red i helgen för en islandstränare (har egentligen "vanlig" häst, men lånade en islänning) och där fick jag lära mig att sitta...
Svar
13
· Visningar
2 975
Senast: Jessica
·
M
Ridning Varför byter man upp sig till stång efterhand? Inget negativt undrat alltså utan bara varför??
2
Svar
20
· Visningar
4 337
Senast: Stallkatten
·
Ridning Sedan jag med buller och bång blivit avkastad under helgens kurs i akademisk ridning, fick jag rådet att skaffa en barocksadel. Jag har...
Svar
10
· Visningar
6 315
Senast: knyttet
·
F
Ridning hade uppvisning i barockkur i helgen i Linköping när jag var där och tävlade fälttävlan. Någon som vet vem det är??
Svar
14
· Visningar
7 669
Senast: Darbhanga
·
U
Ridning Hittade denna sadel på nätet och blev lite nyfiken - är det någon av er barockryttare som har en sån? Vad tycker ni? (Ja jag vet att...
Svar
6
· Visningar
2 966
Senast: knyttet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka