Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Jag har en 5 åringe vet inte hur mycke riden han är innan men efter vad kroppen visade..mycke muskler osv..är han antagligen gaska så...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Madde_padde
·
A
Träning är man konstig då? :confused: Jag har börjat rida nu i vuxen ålder och har verkligen fastnat för det här med hästar. Rider på...
2
Svar
21
· Visningar
2 277
Senast: Momento
·
T
Träning Hej. Jag har alltid velat pröva lite NH träningar med min häst, då han är väldigt dominant utan att märka det. När han VILL, så är han...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: mårran
·
A
Träning Någon som vet vart man kan hitta det, kanske någonstans på nätet? Skulle vara kul att se lite olika varianter på hur hästarna gör upp om...
Svar
1
· Visningar
683
  • Låst
Ridning Jag vet faktiskt inte vart denna tråd hör hemma så rätta mig gärna. Jag undrar om någon här har vet något bra träningsläger inom...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: IngelaH
·
S
Träning hej hej jag har en häst som inte kan trava lugnt och inte galoppera lugnt . hon vill bara dra på i högsta möjliga tempo . nån som...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: LitenGnista
·
C
Träning Finns det någon som har tips och/eller idéer på hur man gör med en varmblodstravare som skall användas som ridhäst och inte inom...
Svar
3
· Visningar
1 367
Senast: ramada
·
S
Träning Jag behöver lite tips. Jag har en islandshäst som jag bröjade rida in för ett år sen (hon är fem år). Hon tycker det är jätte kul att...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: Borkan
·
M
Träning Hejsan, jag har ntss börjat rida en travare som är jätte het och kan inte trava lungt, jag har jätte svårt att kunna jobba honom när han...
Svar
8
· Visningar
2 548
Senast: Immer
·
Träning En användare här på Buke påstår i ett par trådar att det är förbjudet att ha hästar ute dygnet runt utan ligghall efter den 1 oktober...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: Immer
·
M
Träning Nu måste ni sto ägare hjälpa mig som är van vid vallacker. Jag har nu precis köpt ett tvåårigt sto. Hon är igentligen världens mysigare...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Mia_R
·
G
Träning Vet inte var tråden ska ligga, vi provar här! Mitt sto ger mig huvudbry. Hon har blivit svår att fånga på betet, och hon är så himla...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 336
Senast: zillax89
·
N
Träning Hjälp! Alla tips och ide´r är ruskigt välkommna då detta börjar bli ohållbart. Har ett 15 årigt fjordsto som nu helt plötsligt fått för...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Dingelass
·
J
Träning ..För att uppmana alla medmänniskor att alltid ha lädergrimma på vid lastning.. Min kuse fastnade en gång när jag hade "syntet" grimma...
2
Svar
25
· Visningar
1 780
Senast: *tove*
·
Träning Jag har ett problem. :crazy: Det är nämligen så att jag - trots alla mina år i sadeln - inte kan sitta ner i sadeln i trav och galopp...
Svar
7
· Visningar
901
Senast: gloom_
·
Träning Ja, eller iaf om mig som håller på med NH och vad det har gett mig, kan man höra i P1 torsdagen den 21 september ca 21:40 (programmet...
Svar
10
· Visningar
1 077
Senast: Camilla_H
·
Träning Min hand är väldigt rörlig och det är nästan "sågartendenser", men små rörelser. Mina ridlärare tjatar på mig och jag försöker verkligen...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: majola
·
A
Träning Jag rider en häst som inte har någon sadel. Dvs ägarna har ingen sadel till sin häst. De verkar tycka att det är helt OK att rida...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: ujent96
·
S
Ridning Hej! Behöver hjälp med att reda ut följande; Min häst har lite svårare för att göra höger-öppna och vänster-sluta, dvs, jag har fått för...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 464
Senast: Susan
·
N
Träning Någon som vet ungefär vad det kostar att anlita en transporteringsfirma? Det är 35 mil.
Svar
4
· Visningar
780
Senast: jump_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp