Ang. simningen i fredags!

Sv: Ang. simningen i fredags!

Ge Stockholmarna en simbvassäng för hästarna! :D Fattar ni vilket draaaaag det skulle bli att anlägga en sån nånstans mellan Solvalla och täby? :eek: tänk efter två sekunder liksom!!
Eller så kan Margareta på Menhammar med sina sedlar bygga ett :devil: I'll be there..
 
Sv: Ang. simningen i fredags!

Ha, hade jag bott i närheten av Stockholm hade jag direkt gått och tagit mig ett lån och byggt en pållebassäng till er.

Snacka om lönsamt. Hade ju snabbt tjänat in dom pengarna.

Hm, kanske skulle flytta till Stockholm och göra det. Undra just om man kan få starta eget bidrag från arbetsförmedlingen för det....

Hm, får nog sluta tänka nu, det börjar lukta bränt! ;)
 
Sv: Ang. simningen i fredags!

Vad tror du att jag ville göra bara jag hade hittat en lämplig gård i området och fått lån som räckte till? :( Jag får allt vackert vänta tills jag blir rik och kan bygga utan lån, vilken dag som helst. ;) :D
 
Sv: Ang. simningen i fredags!

ella stallet i tjörnarp har gått i konkurs
 
Sv: Ang. simningen i fredags!

_Runaway_ skrev:
Ge Stockholmarna en simbvassäng för hästarna! :D Fattar ni vilket draaaaag det skulle bli att anlägga en sån nånstans mellan Solvalla och täby? :eek: tänk efter två sekunder liksom!!
Eller så kan Margareta på Menhammar med sina sedlar bygga ett :devil: I'll be there..

Jag vill också ha en simbassäng i Stockholm! Det skulle nog bli hur lönsamt som helst, det är ju inte brist på hästar direkt! :)
 
Sv: Ang. simningen i fredags!

Armanbo gård i sala har simmöjligheter
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ang. simningen i fredags!

Nu har det ju gått en tid, sedan jag skapade tråden.
Är det nån mer som har vart iväg och simmat hästen eller? Hade vart kul att höra isåfall!!
 
Sv: Ang. simningen i fredags!

*knapplån*

Hi hi jag har en gård i stockholm, 3 mil från Täby ;)

Kanske skulle gräva en simbassäng åt hästarna! :idea:

Kan man läsa någonstans tips på bygge av badbassäng till häst? Kanske skulle vara något, tyvärr är jag INTE rik, men om det blir lönsamt så... ;) Går ju att smöra för banken ;)

Badhus hitåt!!! :bump:
 
Sv: Ang. simningen i fredags!

Jag har simmat mina travhästar i några år nu hos stall Ella.
1-2 gånger i veckan åker vi dit.
Först går de i walkern en timme, sen simmar de vad de ska och sen står de i värmen och torkar.
Som ett spa.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp