Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Hallå alla som läser:) Jag undrar till er som har en medryttare ; vad vill ni att eran medryttare ska kunna? Det är ju olika från...
Svar
16
· Visningar
1 386
Senast: Got2Be
·
C
Träning såg programet Outsiders på 5:an igår... det handlade om djur som gör konster m.m... det var en tjej som hade en lite shettis som hon... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 874
Träning Funderade på en sak idag. Om man tar ett föl, som aldrig har träffat en människa, och börjar vänja det vid människor och så. MEN...
Svar
13
· Visningar
1 451
Senast: Nekifynn
·
L
  • Låst
Träning har en treåring hemma som inte ville gå på nån bana han inte!! Så vad gör man nu....vore tacksam om jag kunde få lite bra tips på hur...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: IngelaH
·
N
Ridning Enligt den vanliga "dressyrens" (TR) principer är det felaktig med en fyrtaktig galopp. När jag samlar kallblodet i galoppen och han... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 737
Senast: axel
·
K
Träning Jag har nu haft min riktigt hingstiga pålle i tre veckor. Och skulle nu vilja ha lite tips på träning. Han är inte mycket riden, kan...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Myy
·
B
Träning Jag ska hålla ett litet föredrag på 5-10 minuter i skolan (Svenska C). Jag hade tänkt att tala om NH, men jag vet inte riktigt vad jag...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Banana Pancake
·
I
Träning Hej kära hästvänner! Jag är ny här på bukefalos och har läst en hel del trådar som lärt mig mycket... Det jag dock undrar över är...
Svar
13
· Visningar
1 850
Senast: Idunvinge
·
U
Träning När jag var liten red jag på ridskola och efter ett uppehåll på många år så har jag börjat rida igen. Jag rider två ggr/v på ridskola...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: ujent96
·
S
Träning Min häst har alltid gillat att gå i hagen, hon har aldrig bråttom in. Men idag hann jag knappt öppna hagen och vissla innan hon kom...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: ujent96
·
Träning Jag har en 5 åringe vet inte hur mycke riden han är innan men efter vad kroppen visade..mycke muskler osv..är han antagligen gaska så...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Madde_padde
·
A
Träning är man konstig då? :confused: Jag har börjat rida nu i vuxen ålder och har verkligen fastnat för det här med hästar. Rider på... 2
Svar
21
· Visningar
2 349
Senast: Momento
·
T
Träning Hej. Jag har alltid velat pröva lite NH träningar med min häst, då han är väldigt dominant utan att märka det. När han VILL, så är han...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: mårran
·
A
Träning Någon som vet vart man kan hitta det, kanske någonstans på nätet? Skulle vara kul att se lite olika varianter på hur hästarna gör upp om...
Svar
1
· Visningar
694
  • Låst
Ridning Jag vet faktiskt inte vart denna tråd hör hemma så rätta mig gärna. Jag undrar om någon här har vet något bra träningsläger inom...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: IngelaH
·
S
Träning hej hej jag har en häst som inte kan trava lugnt och inte galoppera lugnt . hon vill bara dra på i högsta möjliga tempo . nån som...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: LitenGnista
·
C
Träning Finns det någon som har tips och/eller idéer på hur man gör med en varmblodstravare som skall användas som ridhäst och inte inom...
Svar
3
· Visningar
1 389
Senast: ramada
·
S
Träning Jag behöver lite tips. Jag har en islandshäst som jag bröjade rida in för ett år sen (hon är fem år). Hon tycker det är jätte kul att...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Borkan
·
M
Träning Hejsan, jag har ntss börjat rida en travare som är jätte het och kan inte trava lungt, jag har jätte svårt att kunna jobba honom när han...
Svar
8
· Visningar
2 591
Senast: Immer
·
Träning En användare här på Buke påstår i ett par trådar att det är förbjudet att ha hästar ute dygnet runt utan ligghall efter den 1 oktober...
Svar
8
· Visningar
1 296
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka