A
avslutat medlemskap
Sv: Har ni bra relation/kontakt med er häst?
Hon gör nämligen likadant när det kliar.
Däremot sparkar hon åt mig när hon är på bushumör men hon kollar alltid var jag är nånstans först så hon är tillräckligt långt bort. (20 meter minst.) Bits och hugger mig gör hon också men det är bara munväder och bus det med eftersom hon aldrig laddar det där sista lilla.
Vi busar med varann, kliar varann och kelar med varann och en bättre och roligare kompis som fortfarande hittar på bus fast hon är 21 år får jag nog leta länge efter och jag får mig minst ett gott skratt varje dag.
Hos fel ägare hade hon däremot blivit farlig eftersom hon är ranghög som ett höghus och alltid kommer att vara mycket högre i rang än jag är. Det är dock inget som stör för vi funkar som ett team tillsammans.
Har du snott min häst?nu traskar hon efter som en hund. Hon brukar somna med mulen vid mina fötter. Eller med huvudet i knät. Hongillar att bli kliad och hjälper verkligen till genom att t ex stå på tre ben med ett i luften när det kliar mellan tuttarna(givetvis kliar hon också alltid tillbaka). Ibland börjar hon bara klia på mig, och då vet jag att hon vill ha ngt tillbaka![]()
Däremot sparkar hon åt mig när hon är på bushumör men hon kollar alltid var jag är nånstans först så hon är tillräckligt långt bort. (20 meter minst.) Bits och hugger mig gör hon också men det är bara munväder och bus det med eftersom hon aldrig laddar det där sista lilla.
Vi busar med varann, kliar varann och kelar med varann och en bättre och roligare kompis som fortfarande hittar på bus fast hon är 21 år får jag nog leta länge efter och jag får mig minst ett gott skratt varje dag.