Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vi "hittade" igår en kattunge. Runt 12 veckor gammal. Familjen som äger/ägde dom har dumpat av dom ute i skogen. De är eller har iafl...
Svar
15
· Visningar
1 172
Senast: Sinsiew
·
Övr. Katt ..skicka lite positiv energi till min älskade lilla katt som ligger här och är jättesjuk.... :cry:
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 476
Senast: gabbis12
·
U
Övr. Katt Är de lämpliga ur allergisynpunkt har hört både och?
Svar
11
· Visningar
1 322
Senast: Modig_Korn
·
C
Övr. Katt Jag har aldrig varit på en utställning tidigare så jag har inte sett hur katterna på utställningarna ser ut. Min fråga är, tror ni...
2
Svar
22
· Visningar
1 670
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt tar det från början: Pappas katt fick fem ungar, efter några veckor svalt den ene ihjäl. Nu är en till VÄLDIGT smal, de andra i...
Svar
11
· Visningar
1 258
C
Övr. Katt Jag har en fråga ang. avelshanar. Om man är avleshane ägare och ska låta den para sig med någon annas hona, vad brukar man tjäna då...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: canon_eos
·
Q
Övr. Katt Vi blev av vissa anledningar tvungna att flytta till lägenhet efter att ha bott i hus i 2 år. Min hankatt trivdes inte alls med det nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 885
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt tjolahopp! jag har en "lite" äldre katt, i våras fyllde han 20 år. Är det någon annan som har en riktigt gammal katt? Herren heter...
Svar
4
· Visningar
1 819
Senast: poison_girl91
·
Övr. Katt Hej! Jag skulle behöva några tips kring hur jag tillverkar en utebur till mina 2 innekatter inför sommaren. Hur tillverkar man en...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Min honkatt ska steriliseras. Men jag kan inte bestämma mig om jag ska göra det nu eller vänta lite. Det kanske kan vara roligt att...
2
Svar
31
· Visningar
2 090
Senast: Kat
·
S
Övr. Katt är det någon som ska ställa ut sin katt 7-8 oktober på Birkas uställning, Solvalla?
2
Svar
22
· Visningar
1 573
Senast: Cheeserica
·
S
Övr. Katt Åhh jag har äntligen hittat en kompis till min Siameskille. En helsvart orientalkille född 6 april och ska hämta honom på söndag Nu...
2
Svar
23
· Visningar
2 023
Senast: palle
·
L
Övr. Katt Vet ni något om rasen? Finns det någon sådan uppfödare i Sverige?
Svar
2
· Visningar
3 325
Senast: Lucia
·
Övr. Katt Brukar katter rata den ? Saken är denna, vi var och köpte kattmat. Då var det nåt erbjudande att: köpte man 5 kg Hills torrfoder ( vi...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Japp, nog märks det alltid! Imorse när pappa och jag skulle ut och lägga nät så startade inte båtmotorn, som annars fungerar hur bra...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Heulwen
·
G
Övr. Katt Vi har sex-fem katter här hemma, och de är alla korsningar av olika slag. Med undantag från en, så fäller de andra katterna hår...
2
Svar
20
· Visningar
17 465
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Just nu har vi en honkat på besök... och hon löper nått så kopiöst att det bara rinner om henne, dessutom skriker hon så man behöver...
2
Svar
27
· Visningar
2 322
Senast: Piavik
·
S
Övr. Katt :confused: :confused: :confused: :confused: Jag har en kastrerad hankatt (12 år) som heter Hassan. Han var i princip vildkatt när vi...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: Stephan
·
S
Övr. Katt Är det någon som har erfarenhet av att ha två äldre, 15 och 13 åriga, hankatter ihop. Finns det någon möjlighet att det kan funka eller...
Svar
1
· Visningar
583
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Inspirerad av annan tråd, funderar jag på om denna bild skulle vara lämplig att förstora ?
Svar
19
· Visningar
1 089
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • 🎄Jul 2024🎄

Hund, Katt, Andra Djur