Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad skall egentligen en 4-5 månaders kattunge väga? I tråden "vad väger din katt" så är det två 4-mån kattungar som väger 1,7 kg (om...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Caltha
·
B
Övr. Katt Vad ger ni era katter för mat. Har själv annvänt wiskas torris / och burkmat tidigare. Har nu gått över till Hill`s torrfoder. Har...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 486
Senast: lovely
·
S
Övr. Katt går och grubblar på det här med antal gram det står på påsarna... jag har använt rayal canin ett tag, och jag kollade om deras mått...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: kem
·
Övr. Katt Yoga och Abbie hjälper mig inreda: Abbie testar ny huvudkudde: Yoga är bara så vacker på denna bild! Jättebusig är hon (syns...
Svar
16
· Visningar
828
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har två katter som är ca 4 1/2 månader gamla, ej syskon, en hona och en hane. Honan är något av den lite blygare sorten, men inget...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag köpte Whiskas torrfoder Junior med Kyckling-smak häromveckan. Men mina kissar vägrar äta det och de är i vanliga fall inte kinkiga...
Svar
2
· Visningar
1 067
A
Övr. Katt Jag vet inte vad som är fel, men någonting är det... Scenario: Min kära mor och jag skaffade katt när vi fortfarande bodde...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Elwira
·
S
Övr. Katt Är så imponerad av min Mis! Jag har ju klickertränat min andra katt en hel del, men aldrig ens provat det på lillkatten (som nu är 2,5...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Nu är det då bestämt - det blir ett litet tillskott i familjen :love: Var iväg i fredags och kikade på 3 st och föll direkt för...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Zody
·
Övr. Katt för att leta kattbebisar, nå?
Svar
3
· Visningar
2 389
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Jag har tagit över en av stallets katter, eftersom hon inte kom överens med den andra stallkatten. Det kommer alltså att vara en...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: kem
·
Övr. Katt Kattskrällena har öppnat en fönsterhasp och hoppat ut, det är ju för tusan nästan andra våningen :eek: Hur fasen lyckas de?? Ska...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Detta är Sigge :love: Och nu ligger han här på mitt lår och vilar så sött. Fy vad jag älskar katten redan :love:
2 3
Svar
41
· Visningar
2 526
Senast: _isdroppe_
·
C
Övr. Katt Snälla snälla, nån måste kunna ge mig råd! Jag har en vanligtvis lugn och fin perserhane (kastrerad) på ca 1½ år. Inga problem så...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: mandalaki
·
P
Övr. Katt Hej, Hur många katter tycker ni att man kan låta bo på sin gård utan att det blir "djurplågeri"? Vi har gård och katterna som bor här...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 131
Senast: svensdotter
·
Z
Övr. Katt Har ett problem med min tolv veckor gamla kattunge. Har haft henne i en två veckor nu, utan problem förutom en sak: Maten. När hon...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: Zamba
·
Övr. Katt http://i4.photobucket.com/albums/y106/level2/kamikaTze/P1010008.jpg min katt har inga ben ;) michelle påstår att hon är ett pennskrin :D
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: cili
·
Övr. Katt Ena katten blev plötsligt lös i magen. Inte rännskita, men betydligt lösare än vanligt och jag grubblade som sjutton för det fanns...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: mandalaki
·
B
Övr. Katt Vi har fått spader på att våra katter lekt ut kattsanden ur lådorna. Eftersom avloppet på toan blev fullt med kattsand blev vi såklart...
Svar
10
· Visningar
9 941
Senast: Busig
·
Övr. Katt Mina föräldrars katt har nyligen dött, och nu vill de gärna skaffa en ny. De bor på landet och är nyligen pensionerade. Första tanken...
2
Svar
20
· Visningar
1 583
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar