Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Sitter och surfar runt och hittade en pryl som verkade kanon: http://www.coolstuff.se/p468/LitterKwitter.html Finns det någon här...
Svar
1
· Visningar
1 009
Senast: cili
·
Övr. Katt Ärligt talat: någon som testat den där uppfinningen som ska lära katten att gå på vanliga toan? Kan det verkligen funka?! *undrar...
Svar
2
· Visningar
1 290
Senast: Basilika
·
L
Övr. Katt Flyttar nu på lördag ut till hus på landet från lägenhet i stan och undrar hur jag ska göra med min fina katt... På fredag kommer...
Svar
11
· Visningar
897
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Katt Nu sänder vi våra tankar till lilla Ozzi, våran andra katt som blev påkörd. Denna köptes som sällskap åt Morris efter att Spinn blev...
2
Svar
22
· Visningar
1 547
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Snälla, kan någon ta och uppfinna följande praktiska katt-artiklar: * Katthalsband med gps och sändare - så man kan följa sina...
Svar
11
· Visningar
4 658
Senast: Houdinie
·
E
Övr. Katt det bästa jag gjort!:bow: :bump: :bow: :bump: Ja nu överdriver jag lite men det är verkligen bra! Det luktar väldigt lite (hade...
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: emjo
·
M
Svar
17
· Visningar
1 100
Senast: Heulwen
·
N
Övr. Katt Visst är han duktig!? ;) http://media.putfile.com/eskil Nirak
Svar
5
· Visningar
869
Senast: marijaa
·
Övr. Katt Vad kostar det ungefär att hos vet skrapa tandsten på katt? Upptäckte idag att dom inte alls såg lika fina ut i munnen som för nån månad...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Centaur
·
E
Övr. Katt Skapar nu en ny tråd med tanke på min sjukling jag har här hemma.. veterinären har ju som sagt inte fastställt varför hon är sjuk..om...
Svar
1
· Visningar
1 271
Övr. Katt Min ena grabb är kladdig i ögat. Vitt kladd i lite slemkonsistens. Ögat ser inte irriterat ut i övrigt, inte rött och han "använder" det...
Svar
3
· Visningar
9 062
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Jag har tänkt hela dagen att jag skulle vilja skriva här. Men sorgen är så stor så tung så otroligt jobbig att bära. Nu kände jag mig...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: aramis
·
Övr. Katt ...blir ju skitorolig, när katterna inte är inne efter tio :crazy: De är inte vana att vara ute när det är mörkt och de är inte ute mer...
Svar
9
· Visningar
901
Senast: Only_Me
·
Övr. Katt Vill ge antingen RC, Iams eller Hills...Har en hona som äter allt, en hane som har haft urinsten 2 ggr på 3 1/2 år... Dom får nu Hills...
Svar
12
· Visningar
2 018
Senast: Fnatte
·
N
Övr. Katt Är det normalt att kattungar har såhär stora öron?? Tycker att de är gigantiska! :o Ser liksom lite konstigt ut :p Klickbara...
Svar
16
· Visningar
1 190
E
Övr. Katt Nån av mina två kattungar hade kräkts på badrumsmattan och där låg det två små maskar... Vilket medel ska man använda? Kan man...
Svar
7
· Visningar
5 538
Senast: emjo
·
K
Övr. Katt Min sambo vill upplysa alla kattvänner som tänkt prova, att Frontline inte smakar särskilt bra. Bara så ni vet ;)
Svar
5
· Visningar
722
E
Övr. Katt Är det bra mat? Ingredienser: (Oxkött i gelé) Kött och animaliska biprodukter (varav minst 4% oxkött), fisk och fiskprodukter...
2
Svar
29
· Visningar
2 992
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Grattis på födelsedagen!!
Svar
11
· Visningar
788
Senast: Svalan
·
E
Övr. Katt Vad är bäst att ge då? Jag ger blötmat som grund och torrfoder som extra tillskott.
Svar
4
· Visningar
810
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama