Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja, fram nu ägare till dessa sagolika katter. Hur är de mentalt? Fäller de mycket..alla fakta mottages tacksamt! är himla sugen på en...
Svar
11
· Visningar
14 269
Senast: mackan
·
Övr. Katt av det billigare fodret som whiskas, mjau och allt va det heter? jag menar näringsmässigt. har gett royal canin helt och hållet innan...
Svar
3
· Visningar
585
Senast: emjo
·
E
Övr. Katt Om man misstänker kattsnuva, med nysning/hostningar och snor/slem men katten är feberfri (ev. bara har lite feber i ett par dagar), har...
Svar
2
· Visningar
1 397
Senast: Stoppard
·
E
Övr. Katt Är väldigt osäker på om våran Tofflan verkligen är en honkatt längre.. det ser ut som om hon har fått 2 kulor därbak men jag vet inte...
Svar
5
· Visningar
848
Övr. Katt Ja, igår åkte jag och hämtade lille Måns. :love: Han är givetvis världens sötaste kattunge, om än också den jobbigaste (inbillar jag mig...
Svar
3
· Visningar
793
E
Övr. Katt Skulle förut ge min ena innekatt räkor, vilket jag direkt började skala till honom.. Men så slog det mig, varför ska jag behöva skala...
Svar
9
· Visningar
7 529
Senast: AKB
·
B
Övr. Katt Hej på er Fick en chock i dag när jag skulle gå in i vedboden (är inte där ofta :crazy: ) En liten svart vit katt (inte min) låg...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Tror ni katter kan drömma mardrömmar? Isola kan ligga i godan ro och sova, sen rycker hon till lite, skriker rakt ut och vaknar och ser...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Sitter och läser lite om detta fenomen, men det står olika saker på olika ställen.. På ett ställe står det att dövheten endast är...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Salama
·
Övr. Katt I slutet av veckan kommer förmodligen en tvåmånaders hit till mig. Min stora hona är utekatt och jag vill gärna att den lilla också blir...
Svar
7
· Visningar
679
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Hej har en liten fråga som jag hoppas att någon utav er där ute kan svara på.. Jag funderar på om min honkatt kan vara dräktig, har...
Svar
12
· Visningar
2 236
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Eller kanske både ock? Tänkte "märka" min pojkar snart ifall dom skulle råka smita ut. Vilken sort är bäst? Enklast?
Svar
5
· Visningar
736
Senast: Mynta2
·
K
Övr. Katt Jag är kattvakt igen. Bad morsan skicka med kattschampot jag köpte sist, men hon vägrade. Och katten måste absolut badas, gärna nu på en...
Svar
3
· Visningar
1 577
Senast: Kimz0r
·
Övr. Katt Jag hade den stora oturen att bli åskådare då en liten svart katt med rött halsband blev påkörd i Lund igår. :cry: Bilen som körde på...
Svar
13
· Visningar
1 287
Övr. Katt Nu har jag hittat min stackars katt helt nerkissad och haltandes på ena frambenet. Tydligen så är det den okastrerade hankatten som bor...
Svar
12
· Visningar
1 080
Övr. Katt Vad ger man en moderslös kattunge på ca 4-5 veckor att äta.Kommer inte in till stan för att köpa modersmjölkersättning förren imorgon...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: Labbkatt
·
C
Övr. Katt och storasyster äter inget utom torrfoder :rofl: Ja, Elvis äter allt vi testat att ge honom eller som han lyckats sno åt sig - bröd...
Svar
9
· Visningar
861
Senast: Calenfiriel
·
V
Övr. Katt Jag förstår inte varför alla säger att man inte ska avla på bondkatter utan kastrera dem. Alla som köper katt vill inte alltid ha en...
Svar
7
· Visningar
1 713
Övr. Katt Äntligen fick man tummen ur och kastrerade båda honorna samt satte en tattuering i örat på dom. 1980:- inkls moms blev det för båda...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Mynta2
·
C
Övr. Katt Jag köpte en ny kattunge för 2 månader sedan. Hon var då som en vanlig kattunge, vill bli klappad osv. Nu håller hon hela tiden på...
Svar
3
· Visningar
1 557
Senast: Sastra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama