Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt har en hankatt ca 1 år.. han har börjat gå runt å "pipa" hur mcket som helst.. från å ha varit hur social som helst till att han...
Svar
4
· Visningar
798
Senast: Sastra
·
C
Övr. Katt Jag har en perser som sakan stamtavla. Hennes föräldrar har ingen heller, men deras farföräldrar har utom morfadern. Han har endast en...
Svar
4
· Visningar
1 561
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Jag undrar om kastrerade han katter brukar para sig i alla fall? Har de några slags hormoner som gör så att de vill para sig? Jag...
Svar
8
· Visningar
4 006
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Eftersom jag inte övertalat sambon med en innekatt hemma, så får det bli en stallkatt då. :smirk: (Men det kommer, jag lovar!) Vad...
Svar
1
· Visningar
660
·
Övr. Katt Idag när jag stod i en djuraffär och tittade på kattmat (Royal Canin stod jag vid för stunden) dök en expedit upp och tyckte att jag...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: aiquen
·
Övr. Katt att honkatter är mer pratiga av sig jämfört med hankatter?
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Caltha
·
E
Övr. Katt Pojkvännen ville prompt bara ha en katt, men nu tycker tom han att kattungen behöver sällskap så det blir en liten till!:bump: Nu...
Svar
10
· Visningar
868
Övr. Katt Det är de modersmjölkersättningar jag har hittat iaf. Men vilken av dem är bäst?
Svar
1
· Visningar
543
·
Övr. Katt Jag pratade med min blivande kattunges ägare häromdagen och fick reda på att misses syskon redan har åkt till sina nya hem. De åkte...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: aiquen
·
C
Övr. Katt Jag undrar när en honkatt blir könsmogen? Hur gammal borde/kan en honkatt vara när hon får sin första kull? När blir en han katt...
Svar
5
· Visningar
902
E
Övr. Katt Fick hem honom i söndags, första dagen åt han i alla fall av blötmaten och lite av torrmaten. Men nu äter han knappt nånting alls...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: emjo
·
P
Övr. Katt Ni som har innekatter i lägenhet, och har balkong, hur har ni löst det? Katten får inte vara på balkongen? Nätat in balkongen? osv...
Svar
14
· Visningar
7 924
Senast: Ewa-Lena
·
Övr. Katt Jag har en hingstig valack som jag brukar köpa örter till för att han inte ska tråna efter stona:angel: Köper en örtmix innehållande...
Svar
8
· Visningar
931
Senast: Kat
·
F
  • Låst
Övr. Katt Hej! Är det bara jag som undrar varför alla inlägg mellan 15 juli och 7 september är helt borta från forumet? Jag var till och med...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Finns det någon övre åldersgräns för att sterelisera sin katt? Jag har en katttjej som blir fem till jul, och jag orkar inte med hennes...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har tvättat matta, hängde den över 2 stolar på tork. Tog bort sitsarna eftersom dom är klädda, så dom inte skulle bli blöta. Abbie tog...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt ...måste man ha tillstånd från ägaren då? Jag menar, kan det bli något krångel när man väl är där och de får reda på att ägaren inte...
2
Svar
32
· Visningar
3 218
Senast: Tambourine
·
Övr. Katt Som rubriken lyder... jag har tagit hand om, eller rättare sagt, tagit över grannarnas katt, och har kommit på att hon dricker inte...
Svar
6
· Visningar
9 347
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Jag har faktiskt aldrig köpt kattsaker förut. Kanske nån råtta eller 2. Men hanen har ju aldrig lekt mer än när jag sprungit med ett...
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: emjo
·
C
Övr. Katt Vi har det så otroligt varmt hemma och skulle så himla gärna vilja ha balkongdörren öppen. Men, vi har två pissekissar som är...
Svar
4
· Visningar
1 364
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023