Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt hur kan man mata katter med råttgift? vi fick nyligen avliva våran hankatt "smuli" som han kallades, på grund av att han hade fått i...
Svar
10
· Visningar
1 056
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Min katt har blivit aggrevis.. Hon är 3 år och har fått kattungar en gång. Hon har annfallit människor jag vet inte hur många gånger...
Svar
11
· Visningar
1 024
Senast: Sandra_93
·
Övr. Katt Jag har gjort en saga om min katt och väljer nu att dela med mig av den. Jag såg att det var nåt stavfel, försök att ha överseende med...
Svar
3
· Visningar
3 397
M
Övr. Katt kan man vänja en katt att inte vara rädd när den åker bil? Hur isåfall? MIna katter är rädda, jamar och det blir lite halvblöta om...
Svar
12
· Visningar
15 831
I
Övr. Katt Har plockat hem en liten undernärdkattunge, i stallet där hon bott finns det fyra kullar kattungar och alla olika gamla så de små lite...
Svar
3
· Visningar
1 150
Övr. Katt Finns det någon tamkatt med mer "vilt" beteende än andra raser? Har hört att det ska finnas nå/några mer "vvilda/ursprungliga" raser...
Svar
2
· Visningar
3 929
Senast: Sassy
·
Övr. Katt på min kattmamma :love: Tog korten genom köksfönstret därav lite dålig kvalitet Hmm jag ser något där borta Om jag sträcker...
Svar
19
· Visningar
1 023
Senast: mysko
·
Övr. Katt Nu vill jag se bilder på katter med vackra ögon... Antingen som matchar pälsen eller som kontrasterar... Börjar med ett gäng...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 890
Senast: Fridolina
·
C
Övr. Katt Jag vet att det finns andra trådar om detta ämne men jag som är så orkeslös orkar inte söka igenom alla trådar efter svar. Min snart...
Svar
4
· Visningar
2 044
Senast: BIMM
·
F
Övr. Katt Jag har en katt som heter Svarte petter jätte sööt skicka gärna in bilder på era katter!
2
Svar
25
· Visningar
1 660
Senast: lawless
·
Övr. Katt jaa, min lille kisse:cry: i förrgår så märkte vi att han haltade, vi sa att vi skulle åka till vet. idag, eller imorgon, inte...
Svar
9
· Visningar
1 635
Senast: HannaMalm
·
M
Övr. Katt Min katt har lagt sig till med en ovana, i alla fall betraktar jag det som en ovana... Han lägger saker i sitt vatten. Det började...
Svar
4
· Visningar
681
Senast: Kakis
·
M
Övr. Katt vet inte hur man kan få min katt att sluta klösa på mattan? har försökt att spruta vatten på henne varje gång jag gör det...men det...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Kakis
·
Övr. Katt hjälp mig, jag har tappat bort alla länkar...:( dels till filmen där det lät som katterna sa saker till sina ägare, och dels den...
Svar
4
· Visningar
2 190
Senast: Poxz
·
Övr. Katt Yoga och Abbie var med till stugan i söndags kväll. Abbie är helt bombsäker på att om man går på gräs för länge så går man en grym död...
Svar
8
· Visningar
810
Senast: Sirisiri
·
G
Övr. Katt Är så kluven! Har ju sagt att jag ska skaffa katt när jag köpt gård, vilket är på gång, och igår såg jag en annons i en ICA-affär om två...
2
Svar
24
· Visningar
1 314
Senast: Cheeserica
·
P
Övr. Katt I dag när jag stod och borstade tänderna kom min 2- åriga kastrerade hankatt in och satte sig på badrumsmattan. Jag stod och tittade på...
Svar
6
· Visningar
2 021
Senast: marijaa
·
E
Övr. Katt Min pappas katt har fått ungar och han vill så gärna att jag ska ha en eller två. Är det bättre att ta två? Har hört både och...
Svar
6
· Visningar
691
Övr. Katt Vår älskade lilla Jetson, som är nu 10 månader, blev kastrerad för ca 1 månad sedan. Efter det har han börjat kissa på badrumsmattan...
Svar
2
· Visningar
772
M
Övr. Katt Nya kattungen är inte riktigt rumsren...eller, han går ju på lådan när han måste, men oftast så missar han :crazy: Har en ganska liten...
Svar
3
· Visningar
766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka