Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag kommer nu till hösten att flytta till en lägenhet, en etta på knappt 50 kvm. Och nu börjar min hjärna fantisera ihop planer om en...
Svar
1
· Visningar
1 116
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Mina skrällen börjar ha lite jobbigt med värmen nu, dom ligger mest utslagna på mattan i sovrummet.
Svar
3
· Visningar
666
Senast: palle
·
Övr. Katt När jag var ute och gick tidigare ikväll fick jag syn på vår ena katt som satt och dejtade med grannens kattflicka. :love: De har varit...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: aiquen
·
C
Övr. Katt Var och hälsade på hos kattungarna idag, och intentionerna var väl att välja en av dom. Men som vanligt när det gäller katter så är det...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag kunde inte hålla mig en dag till så igår kväll hämtade vi lillan.. Efter som att vi ändå skulle vara hundvakt över natten åt hennes...
Svar
15
· Visningar
964
Senast: sandy_
·
Övr. Katt Äntligen äntligen börjar det bli dags för Tula att få bebisar :love:. Har tyckt nu i två nätter att "nu, nu kommer de nog snart", och vi...
Svar
16
· Visningar
861
V
Övr. Katt Jag har hittat en knöl på halsen på min katt. Trodde först att det kunde vara en fästing, men då jag försöker se, så verkar det mer som...
Svar
1
· Visningar
2 586
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Idag var Yoga med till stugan och invigde rastgården. Hon fick åka själv första gången, eftersom jag inte visste hur hon skulle reagera...
Svar
16
· Visningar
970
Senast: Prosit
·
C
Övr. Katt Hur gamla får dom vara när man tar dom från mamman? Jag vet att tolv veckor är rekommenderat, men paret som jag ska få kattungen av...
Svar
13
· Visningar
1 561
Senast: Svalan
·
S
Övr. Katt Finns det till djur? Tänker på Swedengirls tråd och de FYRA annonser i dagens tidning om bortsprungna katter. Kan ju tänka mig själv om...
Svar
4
· Visningar
5 760
Senast: highlights
·
H
Övr. Katt Asså mina katter vägrar att äta tabletten!!!! spelar ingen roll vad man gör om man "hackar" ner den i maten eller ger den som den är...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: Lillaloppan
·
C
Övr. Katt Katten min blev väldigt dålig i mars, inlagd på klinik i 2 omgångar på 2 veckor för urinsten med massa medicin, dropp, nedsövd ett antal...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: katwin
·
K
Övr. Katt Hej! Min katt Bodil har varit innekatt tills för några månader sedan. Som innekatt var hon väldigt lugn och ganska lat och tyst. Nu när...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: katwin
·
Övr. Katt Nu har ju Måns varit härifrån i ca 6 veckor, ja nu kommer nästa 2 katter som behöver hjälp:crazy: De bor här i våran ingång och är...
Svar
8
· Visningar
653
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Kan man ta reda på vilka veterinärer som säljer detta foder? Hur?
Svar
4
· Visningar
581
Senast: cerrox
·
Övr. Katt Ge mig bra anledningar till varför man ska ha katt! Jag vet, inte helt lätt att svara på, men jag vill så gärna ha en katt - men inte...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 715
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Japp..min katt kissar blod:crazy: överallt.. va ska man göra och vad beror det på? Han är 10år.. Hjälp!!
2
Svar
25
· Visningar
2 498
Senast: gejsa
·
Övr. Katt Hej! Jag var ute med min katt för en stund sen och tror att hon blev biten av någonting. Antingen ett getingstick eller ett ormbett...
Svar
4
· Visningar
9 747
Senast: Caltha
·
S
Övr. Katt Vad har ni för försäkringsbolag till era katter och varför?
Svar
15
· Visningar
1 049
Senast: Cheeserica
·
A
Övr. Katt Just en sådan söker jag! Har redan en, men den är liksom ganska redo för "tippen" om man säger så och jag är inte så sugen på att...
Svar
1
· Visningar
1 780
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama