Sv: Kissar blod..
förlåt men det verkade faktiskt som det eftersom du vägrade först skriva vad vet sa. om du går in på buke och frågar om nåt sånt här så får du räkna med att det alltid kommer att finnas de som frågar väldigt mycket... vill du inte ha med det att göra, så starta inga såna trådar då. om han nu hade vart hos vet och fortfarande kissar blod, så hade det ju vart smartare å ta in han igen och säja att det inte gått över istället för att han plågas ännu mer.Breakdance skrev:Nu råkar de vara så att jag hade varit till veterinären när jag skrev första inlägget här, dom sa att det var en liten infektion och han fick antibiotika, efter fyra dagars behandling skrev jag den här tråden och tänkte att de kanske finns något man kan göra för att underlätta för katten, men eftersom ni bara tror att jag är ute efter att plåga katten så skiter jag i er nu..förstår faktiskt inte varför ni tror att jag inte skulle bry mejj om honom. Sen förstår jag inte varför du ska dra in hästar i en "katt-tråd" gå du in och kolla mina andra inlägg så ska du se att jag tar hand om alla mina djur. Jag valde inte buke istället för veterinären!