Skadad katt!

Visa bifogad fil 152888
Denna frÄn Amazon Àr sjukt gullig och katterna verkar gilla den. Fungerar sÄ klart inte för sÄr pÄ tassarna eller svansen men för de flesta andra stÀllena.

Det dĂ€r hade vart nĂ„got för min Snos, det som fungerade för oss var en sĂ„n hĂ€r uppblĂ„sbar ring! DĂ„ kunde han bĂ„de Ă€ta, dricka och sova pĂ„ rygg. đŸ˜»
Efter tvĂ„ lĂ„nga veckor lĂ€kte han Ă€ntligen ihop och fick gĂ„ ut igen, efter en timme kom han hem med första sorken. đŸ˜Œ
 

Bifogade filer

  • IMG_2407.jpeg
    IMG_2407.jpeg
    202,8 KB · Visningar: 21
Det dĂ€r hade vart nĂ„got för min Snos, det som fungerade för oss var en sĂ„n hĂ€r uppblĂ„sbar ring! DĂ„ kunde han bĂ„de Ă€ta, dricka och sova pĂ„ rygg. đŸ˜»
Efter tvĂ„ lĂ„nga veckor lĂ€kte han Ă€ntligen ihop och fick gĂ„ ut igen, efter en timme kom han hem med första sorken. đŸ˜Œ
Jag anvÀnder ocksÄ uppblÄsbar krage pÄ mina (dock hundar). De gillar det mer helt enkelt!
 

Liknande trÄdar

KatthÀlsa Hej Jag provar att frÄga hÀr. SnÀlla inga pÄhopp, jag Àr hÀr för att be om tips o rÄd. Jag gör det bÀsta jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 223
KatthÀlsa Vi har veterinÀr tid nÀsta vecka. Var lite fullbokat den hÀr veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt pÄ sex Är hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 833
Övr. Katt Min finaste Ă€lskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igĂ„r. Det gick lugnt och fint till men nu grĂ„ter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 024
Senast: LevelSkin
·
KatthÀlsa Kan nÄgon hjÀlpa och spekulera i vad som hÀnder med katterna i detta hus. Jag har tvÄ katter, Nelson 8 Ärig hankatt, Winnie 8 Ärig hon...
Svar
6
· Visningar
2 904
Senast: mackan
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp