Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ska åka utomlands och jobba ett år och måste hitta en fodervärd till min kisse. Har frågat runt, har annonserat men har inte fått något...
Svar
3
· Visningar
931
Övr. Katt Lilla kisen, Mississippi ska hon heta! 50% norsk skogkatt och 50% okänd ras är hon, 12 veckor gammal. Bilder: Så söt när hon sover...
2
Svar
20
· Visningar
1 452
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt :cry: Måste flytta eftersom det inte går att ha henne i min lägenhet. Hon trivs inte här eftersom ytan är så begränsad (37kvm) och...
Svar
12
· Visningar
882
Senast: Sedna
·
Övr. Katt Jag tänkte höra med er om lite råd. Vi har en tjej i stallet som är en fantastisk djurvän och hon kommer ofta med nya katter som blivit...
2
Svar
21
· Visningar
2 498
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Den röda är ca 15 år gammal(flyttade in till oss som ca 1 år)och herre i huset. Den lilla svart/bruna och den svartvita(isängen) är...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Vi fick hem en till katt för några veckor sedan, jätte go och glad. Leker massvis och äter och dricker normalt. Men när han går på toa...
Svar
9
· Visningar
6 469
Senast: Coop
·
Övr. Katt Ville bara visa upp våran nya familjemedlem som kommer nästa vecka. Han ska heta ZEUS. Jag har haft en katt som blev 19 år, tyvärr fick...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag och min kompis delar ju på en lägenhet. I hennes rum finns en fransk balkong, som jag nätat pga att stängerna är så breda. Perfekt...
Svar
9
· Visningar
2 480
Övr. Katt Jag vet inte om ni minns tråden om att mina grannars katt hade börjat flytta in hos oss. Nu har hon gjort det helt och hållet, och vi...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag satte in en tallrik blötmat i barnhagen och 1 unge vräkte i sig...hur ok är det ? Dom är 4 veckor nu. Dom ska ju lära sig äta...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Jag trodde att katter var experter på att sova, men samtidigt ha total koll på sin omgivning. Det märks ju så tydligt när katten sover...
Svar
4
· Visningar
1 396
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Och givetvis kravlade dom över lådan. Så nu har jag byggt en *barnhage* som är 1 1/2 meter lång och 1 meter bred...samt är så hög som...
Svar
11
· Visningar
1 049
·
Övr. Katt Är eventuellt på väg att köpa en katt som lämnat sin mamma när den var 8 veckor och har nu bott hos en familj med en annan vuxen katt...
Svar
11
· Visningar
2 233
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt När börjar ungar utforska lådan egentligen ? Och när slutar mamman ta hand om toalettbestyrena för de små ?? NÄR kan jag börja ställa...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Ja, jag ska få min brors katter om ca ett år och dom som hunnit bli fem år är fortfarande inte riktigt tama. Sist jag försökte hjälpa...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Jag har tre. Kalle är äldst, jag tror att han föddes i April 1990. Sexton år. Så sent som i Mars i år kunde han vara borta två veckor i...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: BIMM
·
S
Övr. Katt Idag bestämde vi oss för en tillökning i familjen i form av en norsk skogkatt. Väldigt oplanerat då vi fick förfrågan igår. (Var...
2
Svar
20
· Visningar
1 688
Senast: sucka
·
Övr. Katt Bebisarna kom ju i måndags, 5 stycken, varav en var död (antagligen pga okunskap hos modern så att hon slickade bak istället för fram...
Svar
12
· Visningar
1 070
Övr. Katt Sisådär, nu är de första bilderna inne på datorn. 3 dagar gamla är de och ser ut som små grisar. De slåss som bara dem över spenarna och...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: mysko
·
Övr. Katt Jag har funderat på detta.. Vad ska man egentligen ge katten? Vilket foder kan de ta upp mest näring från och vilket foder ska man...
Svar
8
· Visningar
923
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama