Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min allra bästa kompis dog igår :cry: . 16 år och 5 dagar blev han. I helgen har vi varit i stugan i Norge så grannen har tagit hand om...
Svar
11
· Visningar
1 036
Senast: Gaston
·
R
Övr. Katt Jag har en honkatt som är ca 1 år, och ska köpa en kattunge, som också är hona. Går det bra att ha dom ihop då? Kommer dom att bråka och...
Svar
9
· Visningar
6 798
Senast: REFUSE
·
Övr. Katt Våran katt verkar ha en inflammerad/infekterad klo, det är som en böld runt den, men han verkar inte ha särskilt ont... Min fråga är...
Svar
4
· Visningar
8 402
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ligger och solar på köksgolvet
Svar
0
· Visningar
198
·
Övr. Katt Myntamus gör att man blir lite groggy
Svar
0
· Visningar
109
·
E
Övr. Katt Hej! I onsdags hittade vi 2 kattungar. Vi har inte sett mamman som troligen är en vildkatt. Idag när vi kom till stallet där...
Svar
4
· Visningar
5 905
Senast: Yrja
·
Övr. Katt har en kattunge på 12 veckor som inte är rumsren! när hon är på ovanvåningen så går hon på sin låda som är i mitt rum men när hon är i...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Var har ni fått dom ifrån? Köpt dom? Ärvt dom? ;) Hur många har ni nu och har ni haft? Namn på dom? :D (Ursäkta om frågan varit uppe...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 888
Senast: Zuzzi
·
Övr. Katt När vi åkte hem från en feste igår så körde jag på en katt:cry: . Den sprang fram mitt under framhjulet, jag hann inte se den. Det...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Irre-76
·
J
Övr. Katt Va fort det går när dom blir stora. Har lite mer än ett år gamla katter... Emerson Då Nu Shelly Då Nu
Svar
7
· Visningar
907
Senast: REFUSE
·
Övr. Katt Hej! Jag är rätt ny här på forumet men hoppas jag får starta en tråd här ändå ;) I och med mitt nuvarande boende så har jag fått...
Svar
7
· Visningar
2 350
Senast: Zenith
·
G
Övr. Katt Nu har jag sått havre i avsikt att ge katterna, men jag måste bara fråga innan-är det havre (foder-havre) som man sår kattgräs av...
Svar
3
· Visningar
3 085
Senast: Rockriddaren
·
Övr. Katt vad föredrar ni? jag är nog mer för handjur men har en jättemysig honkatt som är keligare än hanen
Svar
7
· Visningar
795
Senast: Calenfiriel
·
C
Övr. Katt Trots att katten är försäkrad och pappa bygger nätdörr ut till balkongen (så vi ska kunna vädra utan att riskera att katten springer...
Svar
3
· Visningar
1 573
·
Övr. Katt Min katthona på ca 1 år har börjat äta och dricka mkt mer än vanligt. Tidigare räckte 1 mått mat ca 1½ dag och vattnet var knappt...
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: Ickapeltz
·
T
Övr. Katt nån som vet om mjau har bra kattfoder?
Svar
5
· Visningar
997
·
Övr. Katt Vad tycker katter riktigt mkt om? Jag snackar mest kattmat på burk eller liknande men även färska grejer om ni har tips på det!
Svar
14
· Visningar
1 272
·
M
Övr. Katt Jag väntar varje dag på att det skall vara dags. Jag tror jag har läst alla sidor på Internet när det gäller dräktighet. Som alla andra...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min alldeles egna tjockiskatt som har skaffat nya vänner :)
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Killaloe
·
Övr. Katt http://pg.photos.yahoo.com/ph/jeanettenylander/album?.dir=/bfdare2&.src=ph
Svar
9
· Visningar
646
Senast: Only_Me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama