Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt :rofl: Titta på bilden: H*n ser så lustig ut, fast det är synd om den. :rofl:
Svar
7
· Visningar
786
Senast: Only_Me
·
Övr. Katt Kan katter bli dementa? /Emma
Svar
5
· Visningar
1 264
Senast: lisa
·
Övr. Katt Min mor har tre stycken katter (kasterade hanar) två av dessa har haft urinsten och i samband med att den andra katten fick det så bytte...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Hazel
·
T
Övr. Katt vad rekomenderar ni för kattsand? Och vad kostar den? vill ha tips på ngt prisvärt! Tack!
Svar
13
· Visningar
1 632
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Som rubriken lyder; Vad har era katter för hem? Inget bestämt eller har de egna slott? Bara en bädd eller riktiga lyxgrejer med...
2
Svar
37
· Visningar
5 833
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Min ena kattunge som nu är runt 3 månader fiser väldigt ofta och vi börjar fundera på vad det beror på. Den andra kattungen gör det...
Svar
1
· Visningar
1 654
Senast: melindah910
·
3
Övr. Katt Skriver för att se om någon här kan ha en förklaring på mina katters beteende. Jag har 4 honkatter som blev kastrerade i torsdags...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: 3Gringos
·
M
Övr. Katt Hämtade ju nya kissen i söndags och inflyttningen gick smärtfritt. Allt annat än jag hade förväntat mej, Charlie (den äldsta)fräste...
Svar
1
· Visningar
1 355
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt Bästa medlet mot bandmask?
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Kat
·
T
Övr. Katt Hämtade en halvperser unge igår och undrar följande.. hur lång tid brukar det ta innan de känner sig hemma. Jag har varit hemma hos...
Svar
9
· Visningar
891
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Är det någon som kan hjälpa mig och tala om vilken färg min kisse har? :p Lillkissen Söttassen Och vilken pälslängd har hon...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Salama
·
Övr. Katt Sambon och jag har en katt som är innekatt i vår lägenhet. Vi har alltid tyckt att hon är en rätt så stabil och framförallt väldigt...
Svar
5
· Visningar
709
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Våran ena kisse(norsk skogskatt/bondkatt) blev rädd för dammsugaren för ett år sedan och fick för sig att hoppa ut genom fönstret på 3:e...
2
Svar
27
· Visningar
2 081
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt var hos veterinären med sessan idag. Hon är väldigt sjuk men vi vet inte vad det är. Vetten trodde det var levern då hon var gul under...
Svar
14
· Visningar
1 539
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Hur ofta ska man egentligen avmaska innekatter?och med vad?Drontal?:confused:
Svar
8
· Visningar
6 558
Senast: tgd
·
Övr. Katt Vilken ras skulle du rekomendera/föreslå? och varför? Den skall vara innekatt, långhårig
Svar
14
· Visningar
1 154
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt På torsdag ska min lilla älskade omplacering få somna in för gott och vandra vidare dit jag inte kan följa henne. :cry: Jag har fått tag...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: Mia_R
·
A
Övr. Katt Min katt födde sina kattungar igår! Ursöta och allt gick bra. Min tanke är att hon bara ska få bli mamma en gång. Hur länge ska man...
Svar
2
· Visningar
1 160
Senast: allfunderaren
·
Övr. Katt Undrar vart man kan hitta ett uppfödarregister med svenska/nordiska uppfödare helst alla som finns och/eller uppdelat efter ras. Eller i...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Sol
·
Övr. Katt hur märker man på en katt om den har kattpest?
Svar
13
· Visningar
1 751
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama