Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Hej ! En av mina katter ska snart bli mamma :) :) Undrar bara vad man behöver tänka på med kattungarna och saker man behöver. Nån...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: storeskog
·
Övr. Katt Hur ser man om det är en hona eller hane? Jag tror att det är tre hanar och två honor jag har, för hanarna har liksom större könsorgan...
Svar
4
· Visningar
1 281
Senast: MissFideli
·
B
Övr. Katt hej jag undrar bara hur många katter ni har jag har ungefär 7:rofl:
Svar
16
· Visningar
1 043
Senast: Sastra
·
M
Övr. Katt :banana: Idag ska vi ä n t l i g e n hämta LINUS!! :banana: Bara Charlie är snäll med honom... :( Han har blivit MKT lugnare nu sen...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: Minime
·
Övr. Katt Är det sant att man INTE ska ha klumpbildande till kattungar ? Läste att klumparna kan fastna både här och där..tex: nosen, munnen osv...
Svar
6
· Visningar
1 793
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt För ett årsedan hittade vi en låda utan för stallet. Vi öppnade lådan och hittade 3 katt ungar. Det fanns en lapp med i lådan där det...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: rostad
·
L
Övr. Katt En granne till mig har en honkatt som jag för två veckor sen hittade i mitt garage med en unge. Den kunde redan då gå om än ostadigt...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: listener
·
Övr. Katt Någon som vet?? Ett hundår är ju sju människoår, finns det liknande för katter? :banana:
Svar
3
· Visningar
2 518
Senast: listener
·
Övr. Katt min katt sessan sover hela tiden..hon årkar knappt röra sig och hon äter väldigt lite. hon ligger i soffan hela dagarna och även på...
Svar
12
· Visningar
3 854
Senast: Smurfoff
·
Övr. Katt http://pg.photos.yahoo.com/ph/jeanettenylander/album?.dir=/87de&.src=ph Fotograf: Bukes Ramonarunds ;) *tack så mycket*
Svar
16
· Visningar
867
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Jag har just hämtat en liten blommig kattflicka. Mia_R förbarmade sig över mig och förmedlade en liten önskekatt till mig. Tack så...
Svar
14
· Visningar
1 160
Senast: Centaur
·
Övr. Katt min kisse kissade blod inatt..vad är det för fel på honom? ska vi ta honom till vet.? tacksam för svar!
Svar
3
· Visningar
791
Senast: Modest
·
Övr. Katt Alltså... Hur kan man inte älska katter? :love: http://community.webshots.com/photo/550494413/2028317300059524039dgwyJE
Svar
12
· Visningar
758
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Våran ena katt (steriliserad honkatt 12 år) har sen några veckor tillbaka börjat "markerings-kissa" på altanmöblerna och dynorna på...
Svar
1
· Visningar
1 032
Senast: BIMM
·
Övr. Katt det är ju så gott som omöjligt att få i dom allt! dom spottar ut nästan alltihop :confused: hur ska man göra?
Svar
4
· Visningar
801
Senast: BIMM
·
L
Övr. Katt Jag har tre små söta kattungar som nu börjar få ögon! Men jag undrar hur lång tid det tar innan dom börja gå omkring och busa?
Svar
2
· Visningar
649
Senast: mikkiZ
·
Övr. Katt http://s27.photobucket.com/albums/c195/mallju/?action=view&current=fissswmv.flv mina katter busar :rofl:
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Tviggy1081
·
W
Övr. Katt Mina kisar fångar mkt möss. Vilket avmaskningsmedel är bäst då?
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu har dom äntligen kommit! Mamma väckte mig klockan 7 imorses och sa att min katt höll på att föda kattungar, jag rusade ner och den...
Svar
11
· Visningar
881
Senast: Happimess
·
Övr. Katt Någon med förslag? Får gärna funka bra med tidigare katterna, Tyke, Tindra och grannkatten Lillsnorre. Men inget måste. Kissen är en...
Svar
4
· Visningar
873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka