Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt kläderna å madrassen i sängen, han är 2 år nykastrerad, har jämt diarre, avmaskad me en spruta i nacken, springewr runt å jamar hela...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Det finns en hel uppsjö av veterinärer i Uppsala. Hur ska man veta vart man ska åka?? Har varit på Ultuna tidigare, men de har endast...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Salama
·
Övr. Katt Mina föräldrar har idag varit hos veterinären med sin galma kastrerade hankatt efter att han under en tid blivit allt tröttare &...
Svar
17
· Visningar
4 174
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Fick låta vår rottistik somna in i veckan 10år gammal.:cry: Nu går vår katt omkring och letar efter sin kompis. Han kommer fram och...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Min Charlie fäller nåt bedrövligt just nu...vad ska jag använda för borste till en luddig jättemjuk kort päls?
Svar
7
· Visningar
758
Senast: Maddis
·
R
Övr. Katt Hej! Jag heter Måns. Jag är en okastrerad hankatt på 3-5 år. Jag är väkdigt mager och kelsjuk, min husse bryr sig inte ett dugg om...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 275
·
Övr. Katt Inte dåligt räknat på en hittekatt va ? 1 vecka räknade jag fel på...beräknade till 16/6...;) 5 st blev det. Hon födde dom på mattan...
2
Svar
25
· Visningar
1 603
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt jag hämtade en kattunge igår..dens föräldrar har öronskabb..pappan har massor och bor ute så kattungarna har inte träffat honom. mamman...
Svar
12
· Visningar
3 209
Senast: Royal_724
·
M
Övr. Katt vet inte om ni minns den andra tråden med de 4a kattungarna som var nästan döda. Nu har de fått kattmjölksersättning i 9 dagar, gått upp...
Svar
13
· Visningar
3 135
Senast: Mithra
·
Övr. Katt Kom hem med min hankatt för 3 timmar sen ,han började vakna upp för ca 1 och en halv timme sen, när han gått runt lite så började han...
Svar
3
· Visningar
942
·
E
Övr. Katt Hej! Jag skall försäkra min katt och har fått ett friskintyg på henne från en veterinär. Jag har kikat runt mellan de olika bolagen...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: Eeiram
·
L
Övr. Katt Funderar på att köpa en klöspelare som går upp till taket. Vad bör jag kolla på vad som kan vara bra eller dåligt? Jag vill ju inte att...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Nu tror jag att kattskrället har fått ett grässtrå i svalget igen (fastnat mellan hals och näsa liksom...). :crazy: Var tvungen att...
Svar
4
· Visningar
8 754
Senast: Sastra
·
P
Övr. Katt Vår katt äter jättelite, nästan ingenting. :( Vi bor i lägenhet och han rör inte på sig så mycket. Vet ju inte vad han gör på dagarna...
Svar
17
· Visningar
1 062
Senast: PeRosa
·
Övr. Katt Hjälp! Min mamma har hittat en kattunge som är ca 5 veckor i vedboden, hur ska hon sköta den för att den ska klara sig? Min mamma kan...
Svar
5
· Visningar
2 650
Senast: maria85
·
Övr. Katt söt va? :love: <---längst till vänster <---längst till vänster
Svar
13
· Visningar
1 190
·
T
Övr. Katt Jag planerar att näta in min balkong och bygga roliga klätterställningar till katterna, så nu vill jag se bilder på era kattvänliga...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Tosa
·
S
Övr. Katt Min lilla Zmulan fick för exakt 2 v sedan fyra små underbara kattbäbisar. Hon är en jättebra mamma och ungarna växer så det knakar:love...
Svar
2
· Visningar
2 270
Senast: storeskog
·
Övr. Katt Min katt hona får P-piller. Nu löper hon lixom. Hom går och skriker och lägger upp sig för hanen men springer sedan ifrån han. Gör dom...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Sassy
·
Övr. Katt En blyertsteckning på min katt och min dotter. Fotograferat bilden med kamera, därför är bilden mörk, tyvärr.
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Elute
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama