Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Elsa the Cat: the movie Solid Cat min lilla bäbis har vuxit upp och blivit filmstjärna :) vad tycks?
Svar
4
· Visningar
725
Senast: Only_Me
·
Övr. Katt kl fyra idag åker jag och min syster till Luleå och hämtar våran Thelma :) hon är nu fjorton veckor (tror jag att det var född 20 feb...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Senast: Tindrande
·
Övr. Katt ... så jag undrar om det kan finnas någon sanning i det. Flera som träffat min katt säger att hon påminner mycket om en siames, både...
Svar
13
· Visningar
933
Senast: Tassetass
·
S
Övr. Katt fast inte så långt.. har har nämligen flyttat ut till traktorn :confused: han kommer in och äter och blir glad när man kommer och kan...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: SomethingCorporate
·
Övr. Katt Ja, det hade jag tänkt mig och ringde till kattförening. Då får jag veta att deras katthem är helt fullt. Ja, men då finns det en som...
Svar
11
· Visningar
1 288
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt vår stallkatt, ( som äter p piller) fick en kull ungar, 4 st, för 3 v sedan i morgon. Hon måste ha kräkt upp ett piller. Hur som...
Svar
9
· Visningar
2 786
Senast: Mithra
·
B
Övr. Katt nu är det ett dygn sedan jag såg slemproppen på min katt, som ska ha ungar. vad jag hört ska ungarna komma inom ett dygn efter att...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: black_famous
·
Övr. Katt Har då en kastrerad hankatt på sju år som gärna går till grannen som bor ca 1 km härifån. Vet inte hur många gånger vi har vart och...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Royal_724
·
Övr. Katt jag har hört att för att få säga Norsk Skogkatt tex, så krävs det att den har stamtavla för 5 generationer bak. Annars blir det en...
Svar
9
· Visningar
2 115
Senast: KisseNova
·
M
Övr. Katt Är det för sent att kastrera en 5-åring, och är det för sent på året nu? Hört att det är bäst på våren. Katten i fråga är världens...
Svar
13
· Visningar
1 189
Senast: Lilovibe
·
Övr. Katt vi ska flytta. från villa till radhus. (bottenplan) kommer våran katt ta "skada" av det? vi kommer ju isf hålla honom inne nåra...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: Bison
·
Övr. Katt någon som vet om kattungar kan födas så här och att de sedan rätar ut sina ben rätt? precis som föl gör? Föddes inatt och 2 av 4...
Svar
18
· Visningar
3 694
Övr. Katt :) Min katthona väntade ungar. och jag som jämt har stenkoll på såna saker måste ha räcknat fel eller nått. Skulle till affären för...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Only_Me
·
S
Övr. Katt ... som fått överleva endast för att någon "beställt" den. Kattmamman är inte kastrerad, hon springer lös ute och alla kattungar hon får...
Svar
19
· Visningar
1 252
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hittekatten är ju dräktig. I går kände jag småsparkar när jag höll handen på hennes mage. Hur långt gången kan hon vara då om man känner...
Svar
16
· Visningar
17 351
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt DK*Sarafinas Atalanta , svartsmoke maine coon:d :love: visst är hon härlig?
Svar
7
· Visningar
807
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har två 4 åriga honkatter. Den ena har varit innekatt hela livet och den andra har varit ute litegrann. Har nu flyttat dom till mina...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Min katt har den senaste månaden blivit väldigt skabbig, han har matt och sträv päls, är lite orkes lös. och han är också tunn över...
Svar
16
· Visningar
1 735
S
Övr. Katt min älskade Marissa :cry: :cry: :( Jag gick till skolan som vanligt, men gick hem tidigare för att jag ville se till henne, då hon de...
2
Svar
21
· Visningar
4 204
Senast: Sockeplast
·
Övr. Katt Min gammelkatt vill inte gå ut längre och slipar därför inte ner klorna på ett naturligt sätt. Han klöser inte inomhus, förutom i...
Svar
11
· Visningar
2 562
Senast: TissTuss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama