idag blir vi med katt

Sv: idag blir vi med katt

Oki lite långt bort men fy fan va vackert....Hon ville väl helt enkelt ha uppmärksamhet, smart katt :rofl:

Sv: idag blir vi med katt

Hon ville väl det :D fast lite less blev jag allt, hon har ju så vassa klor! Och tydligen måste man stoppa in dom i mitt lår varje gång man ska upp på databordet - där man förövrigt inte för vara. Fast det är ganska lätt att förlåta :angel:

Min kompis har faktiskt "importerat" en smålandskille upp till Umeå :D Han tycker oxå att det är långt... fast hon säger besämt nej till några nedflyttningar :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 593
Senast: Vogue
·
V
Övr. Katt Nu behöver jag råd från alla er visa djurägare. I februari fick vi hem vår lilla kisse som är en blandning av perser och norsk...
Svar
9
· Visningar
8 276
Senast: Mia_R
·
D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Tispe
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama