Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt Min katt är med ungar men jag vet inte riktigt när hon blev det, så jag undrar hur jag vet när det är dax... har varit inne här o läst...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: adore
·
Övr. Katt Min lilla prinsessa ska snart ha kattungar! Vi hade ingen aning, magen bara växte och grannen sa: - Men herregud, hon ska ju ha...
2
Svar
21
· Visningar
1 761
Senast: loveponies
·
T
Övr. Katt Min kisse håller på att driva mig till vansinne :devil: !! Hon springer runt och "krafsar" på fönster, speglar och nu senast var det...
Svar
14
· Visningar
19 652
Senast: Vaccan
·
P
Övr. Katt Har en kull på 4 st, som nu har blivit 5 veckor:love: Den ena honan är magrare än dom andra. Dom har börjat äta och hon har väldig...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: Pemmis
·
Övr. Katt Min 11 åriga kastrerade hane har hux flux börjat dänga upp ena honan. Lilla Smulan som bott här i över 4 år. dom har alltid vart...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Nu är det så att kattungarna min bror fick av mig i födelsedagspresent för fem år sen ska tillbak ai mina händer, bror har träffat en...
Svar
12
· Visningar
1 238
Senast: minda
·
Övr. Katt Har ett bekymmer, det är så att när vi köpte vårt hus var det en honkatt här som förra ägaren till huset sa att hon skulle hämta när...
Svar
6
· Visningar
1 743
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Har smygit runt och läst inläggena om att näta in sin balkong, och nu efter att ha läst alla inlägg och därigenom fått tips och ideér så...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: minda
·
Övr. Katt Min kastrerade hankatt (innekatt) ska nu sättas på diet. Han är 8 år och jag vill minimera riskerna för diabetes och urinsten. Han...
Svar
10
· Visningar
3 552
Senast: domino
·
Övr. Katt Jag tänkte sterilisera min nu 1-åriga hona till hösten. Jag funderar bara på hur detta kommer att påverka henne "personlighetsmässigt"...
Svar
5
· Visningar
1 213
·
Övr. Katt Tuffingen i huset...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Jossantt
·
Övr. Katt Jag har ett problem med en katt hemma. Den har fått för sig att en av mina rabatter är en bra toalett. Detta gör mig egentligen inget...
Svar
7
· Visningar
1 064
Senast: åke
·
Övr. Katt På måndag får vi vår dom, har tumörerna spridit sig till lungorna eller är det "bara" en lunginflammation som vi nu medicinerar bort? Om...
Svar
10
· Visningar
1 058
Senast: mizzcat
·
P
Övr. Katt Hur gamla ska kattungar vara när man börjar avmaska dom? Vilket märke är bäst? Tacksam för hjälp:)
Svar
7
· Visningar
5 441
Senast: Pemmis
·
S
Övr. Katt hej Hjälp...vad skall jag göra...någon som har något bra tips!??? Min kastrerade hankatt går bort till grannen och markerar sitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 283
Senast: Iris
·
Z
Övr. Katt Behöver hjälp och råd angående våra två små sötnosar. Det är två honkatter som är två år, födda i samma kull och kastrerade samtidigt...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: BIMM
·
E
Övr. Katt har en treårig hankatt som är kastrerad.. Eftersom grannar klagar kan han inte gå ut varje dag och då istället går han och kissar på...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: elvisS
·
Övr. Katt Visst har vi valt "rätt" kattunge att behålla :love: :love: :love: http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id2590033.html
Svar
11
· Visningar
1 007
·
B
Övr. Katt Min katt kräks upp avmaskningen igen (droncit). Hon blir panikslagen när man försöker stoppa ner de tabletterna men nu tror jag hon...
Svar
12
· Visningar
2 271
Senast: Morran
·
Övr. Katt Har varit hemma hos mormor och morfar idag och kikat på deras nya kisse. Blev så bra bilder så jag bara måste få visa upp lite :D...
Svar
5
· Visningar
916
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama