Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt En blyertsteckning på min katt och min dotter. Fotograferat bilden med kamera, därför är bilden mörk, tyvärr.
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Elute
·
Övr. Katt Abbie myser i sin soffa Yoga myser i min soffa Abbie myser i min soffa Yoga sover sött på mattan Abbie visar att...
Svar
18
· Visningar
1 159
Senast: Sastra
·
S
Övr. Katt BILDER! I fredags var det premiär för tvååriga Mis. Det var lite konstigt att gå på gräset och hon förstod inte riktigt varför man ska...
Svar
12
· Visningar
921
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Ja idag föddes äntligen 2 små kattungar en gul och en svart m. gula prickar och vitt runt nosen. De är så söta!!!!:love: Men nu har...
Svar
15
· Visningar
1 020
Senast: islandsbecca
·
Övr. Katt Jag har haft mina två (inne)katter i 8 år nu (hankatten har jag haft i 13 år) och under hela den här tiden har de haft fri tillgång på...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Lillemim
·
Övr. Katt Min pojkvän och jag och våra 2 kissar flyttade från Sverige i november, dom har pass och chip mm. men har hört någonstans att sverige...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: ragge
·
Övr. Katt Sover i godan ro Men :eek: vad tusan var det som blixtrade :confused: Bara knasmatte :cool: Försvinn så vi får sova Ahh...
Svar
11
· Visningar
971
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Skrev en tråd ganska nyligen men glömde att lägga till den mest betydande frågan. Jag ska bli med katt (min brors honor 5 år ) när jag...
Svar
2
· Visningar
607
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Åååh, hennes mage är som en liten (ganska stor :D) boll :love:. Hon bara äter och sover och kramas, helt underbar är hon. Fast hon är...
Svar
2
· Visningar
636
Övr. Katt Ett blyertsporträtt på min gamla honkatt, en skogisblandning.
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Elute
·
Övr. Katt Det är så länge sedan jag hade kattungar sist att jag inte minns när de ska avmaskas, har letat på fass men hittar inget. Och när kan...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt eller hur??:love: :love:
Svar
8
· Visningar
719
Senast: Sastra
·
Övr. Katt ....lilla Pip-Tova och hon har flyttat hem till oss. Detta är första lilla kissen som ska få bo inne, förutsatt att min allergi inte...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Hera
·
Övr. Katt Nån som har nån utav dessa två? tycker verkligen om dessa katter.. dom är så vackra att titta på =) Hur är dessa katter i temparement...
Svar
7
· Visningar
1 382
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Mamma kom in o frågade om jag hade bilderna från när vi fick avliva min katt Spinn. Visade då henne dom och det var första gången hon...
Svar
16
· Visningar
1 724
Senast: Smulis
·
Övr. Katt min katt hart vart inne på operation idag ca kl 11, och han är fortfarande rejält groggy, nån som vet hur långt tid tar det från det att...
Svar
7
· Visningar
1 395
R
Övr. Katt Det är väl alltid det svåraste beslutet att ta, men också alltid oundvikligt. Jag har en liten katthona som är 16 år. Jag har haft...
Svar
11
· Visningar
1 729
Senast: Only_Me
·
N
Övr. Katt Ja, alldeles snart är Svante inte ensamkatt längre. Han har ju tyckt att livet varit alldeles jättetråkigt sedan vi fick avliva storebor...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hittekatten har ju rännskita. Så när jag ändå hade vägarna förbi...nära där veterinären håller till så gick jag dit. Fick ett sk...
Svar
16
· Visningar
1 165
Senast: Only_Me
·
T
Övr. Katt Jag har en katthona på 3 år och funderar på att sterilisera henne. Hon är innekatt och hankatten är kastrerad, så det är ingen risk att...
2
Svar
27
· Visningar
3 316
Senast: Tosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar