Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

F
Övr. Katt Min kisseliten luktar apa i munnen. Blir bara värre och värre. Jäspar han i närheten av ansiktet på en är det inte kul. Såå.. Vad kan...
Svar
7
· Visningar
1 107
Senast: Foolish
·
Övr. Katt Jag undrar om det är oki att skaffa en kattunge när man redan har en valp (5 månader) har även en katt på 2 år snart. Hunden är hur go...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Only_Me
·
Övr. Katt http://www.martinirepublic.com/item/hitler-cat-mania/ :rofl: :rofl:
Svar
5
· Visningar
1 170
·
F
Övr. Katt Vi har nyss fått en kull med kattungar, idag hittade vi mamman påkörd utanför huset. Dom hade bara lämnat henne när hon fortfarande...
Svar
12
· Visningar
1 213
Senast: Docka-93
·
Övr. Katt Nu vill jag se bilder på hur era små liv har förändrats... Svårt att förstå att hon varit så liten! Det är hon som sitter...
2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: carzz
·
A
Övr. Katt Hej, jag har en 7 årig hona som är norsk skogskatt. Hon har väldigt mycket päls och gillar inte att bli borstad. Nu på sommaren känns...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Anna_89
·
Övr. Katt Lämnar ni alltid katterna hemma/fixar kattvakt, eller får de ibland följa med när ni far bort? Min kisse tar jag med när jag kan, och...
Svar
16
· Visningar
5 630
Senast: Yrja
·
I
Övr. Katt Jag har 2 st katter, en bondkatt och en norsk skogskatt, dom är 8 år och jag har haft dem hela tiden. Jag älskar dom något...
2
Svar
31
· Visningar
1 826
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Men herregud, ska det inte gå att lita på ett sånt stort foderföretag ?? Jag hade noll aning, läste på en debattsida om att Iams är hur...
Svar
3
· Visningar
1 988
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hur mycket kostar det att kastrera en honkatt? (På ett ungefär..) Har hört att det kostar ungefär 1000:- :crazy:
Svar
11
· Visningar
2 929
Senast: nemi_baby
·
E
Övr. Katt Nu har min söta kattflicka fått sin första kull! Gick så bra som det kan gå för en förstföderska.:) Fyra pigga små krabater kravlar...
Svar
9
· Visningar
840
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ja, vad tycker ni? Jag och min pojkvän bor i en stor etta, 49 m2 på markplan i ett område där man inte får ha katter ute utan uppsikt...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt hua! :crazy: Stackars stackars Charlie!! Om en halvtimme ska vi vara hos veterinären, o juvelerna ska bort :cry: Men jag tror att...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Här är dom. Jag tror inte detta är bestämt, utan ett förslag som iaf jag tycker låter rimliga. Bara man gör en mer grundlig gräns...
2
Svar
21
· Visningar
1 776
Senast: palle
·
Övr. Katt fick hem en kattunge igår och mina andra 2 katter på 1 år bara morrar och fräser mot henne
Svar
18
· Visningar
1 103
·
Övr. Katt jag hämtade en kattunge som var leveransklar enligt ägaren. den är 10 veckor. när jag kom hem så läste jag att dom ska vara minst 12...
2
Svar
26
· Visningar
1 756
·
E
Övr. Katt Hej! För att dra en lång historia kort (en del har redan hört den längre versionen) så har jag tagit hand om en övergiven katt...
Svar
17
· Visningar
1 975
Senast: wtf
·
S
Övr. Katt Säkert en vanlig fråga här..... Har precis tagit hand om en liten kattunge på ca en månad, men jag har lite svårt för att könsbestämma...
Svar
4
· Visningar
3 241
Senast: nemi_baby
·
Övr. Katt Jaha så sitter jag här med min spruta Banminth för 3kg katt. Ungarna väger ju under 300g så hur mycket skall de ha? På min tid...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Mina kattungar är nu ca 4 månader, fick hem dom när dom var 12 veckor. Men dom har börjat bitas, dom verkar inte kunna skilja på att...
Svar
4
· Visningar
3 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka