Vad gör ni om er man inte gillar dina katter?

Sv: Vad gör ni om er man inte gillar dina katter?

Åh så skönt att ni kunde lösa det här så de får vara kvar. :bow: :bump: :banana:

Irre-76 skrev:
Tack alla ni för alla goda tips och idéer, det blev en lång diskussion igår och jag tog med allt ni hade skrivit och det slutade med att katterna får stanna! :banana:
Och det blir dammsugning varje dag, men det slutade med att han blev nöjd och jag blev nöjd, är ju tråkig om bara en av oss trivs i vårt hem... Tack än en gång, utan era råd vad jag kan prata med han hade det inte gått. Nu är vi överens....:bow:

Jättebra löst! *tummen upp* :bow:

Inte en chans att en gubbe skulle få gå före katterna för min del:devil:

- är han rädd för katter? kan endast se det som en anledning varför han
inte kan accepetera katterna..eller har han haft dåliga erfarenheter av
katter tidigare?

Håller med föregående skribent, jag hade ALDRIG tvekat om vem som fick bli kvar i mitt hem, KATTERNA!

Grattis till att katterna fick stanna!! :bow: :banana:
Det är aldrig försent att lära sig att ha husdjur, det kanske tar några år, men vem vet, en dag kanske han till och med uppskattar dem :)

Calenfiriel skrev:
Grattis till att katterna fick stanna!! :bow: :banana:
Det är aldrig försent att lära sig att ha husdjur, det kanske tar några år, men vem vet, en dag kanske han till och med uppskattar dem :)

Ja det tror jag också, han har börjat se positivt på dom sedan han insåg att jag vägrar släppa ifrån mig dom.
Jag tror han har dålig erfarenhet och är inte uppväxt med husdjur, ingen i hans familj har det, eller vänner. Men han log till och med mot dom igår :bump:

Irre-76 skrev:
Jag har 2 st katter, en bondkatt och en norsk skogskatt, dom är 8 år och jag har haft dem hela tiden.
Jag älskar dom något fruktansvärt, alla ni som har katter vet känslan. Sen träffade jag en man och vi är gifta, men han gillar inte katterna och jag har förhalat att göra mig av med dom i 1 år nu, men nu verkar det inte gå att lirka med min man längre.

Är det någon som har samma problem och hur har ni löst det? Vore tacksam för alla goda idéer, jag älskar mina älsklingar, men vill ju inte överge min man för det. Så nu sitter jag i en sits jag inte vet hur jag ska lösa, ingen där jag bor vill ha dom heller....

Ge mig tips snälla....
om han nu verkligen tycker om dej så ska han fan i mej acceptera dina pälsbollar! prata med honom. dina katter är väl som dina familjemedlemmar?

Varför inte läsa tråden innan du börjar svära i inlägg? :smirk:

Mia_R skrev:
Varför inte läsa tråden innan du börjar svära i inlägg? :smirk:
ja de kanske var en svordom...ursäkta:angel: :rofl:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 080
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 323
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama