Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt snart så ska sessan föda! hon sprang runt och skrek och jag kollade där bak och hon var helt kladdig med gul vätska. nu ligger hon i en...
Svar
5
· Visningar
2 552
Senast: Sotis
·
R
Övr. Katt Hej! Vi har en kastrerad hankatt på nästan 2 år. Vi bor i bostadsrättslgh i utkanten av Uppsala, där det finns en hel del grönområden...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Ruffa
·
S
Övr. Katt Här är då mina skönheter:love: Den svarte är en liten pojke å den randiga en flicka, har absolut ingen aning om vad jag ska döpa dom...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Axelle
·
Övr. Katt Nu är det en vecka till jag får hem mina kattungar och jag vill ju helst ge dom egen kattmat i huvudsak och kanske lite mjau och bra...
Svar
11
· Visningar
3 443
Senast: gadriel
·
Övr. Katt Har en sköldpaddsfärgad hona på 6 år som är tummekatt (har ingen bild än men ska ordna det) och undrar lite om det är det som kallas...
Svar
4
· Visningar
1 087
F
Övr. Katt Måste ju bara få visa upp min lilla grisunge. Min lilla Cornish rex. Lakriskattens Arraksboll heter han, men kallas för Lotus. (döpt...
Svar
9
· Visningar
887
Senast: Bison
·
Övr. Katt ...på världens vackraste katt? Låt mig presentera Tolleröds Filippa K - nu ett år gammal! :love: Ni kan se alla dagens...
Svar
16
· Visningar
1 267
Senast: Svalan
·
M
Övr. Katt hände en otroligt konstig sak idag.... min pojkvän skulle gå in på toaletten å sa till mig att jag skulle komma å titta... då hade vår...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Nu behöver jag er hjälp här på kattforumet. Efter att ha läst otaliga trådar och försökt söka om ämnet på nätet så inser jag att jag...
Svar
3
· Visningar
1 316
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Jag har en norsk skogkatt, han är stor men alldeles för smal. Nu funderar jag på hur jag ska få honom att gå upp i vikt. Han äter...
Svar
6
· Visningar
713
Senast: sucka
·
F
Övr. Katt Ja som jag skrev i rubriken, vad gör jag när min ena katt hela tiden går tillbaka till vårt gamla hus? Historiken är den att vi...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Modest
·
M
Övr. Katt Jag skulle precis gå ut genom dörren när jag hörde hur det jamade utanför, båda mina katter var ju inne så det kunde inte vara någon av...
Svar
3
· Visningar
1 634
Senast: sofflan82
·
R
Övr. Katt En kompis till mig har skaffat en kattunge som hon fick hem i söndags, å den kattungen är inte alls rumsren...:crazy: Så vad gör man...
Svar
5
· Visningar
14 722
Senast: wtf
·
Övr. Katt Två pojkar är det. Jag vill att dom ska ha nå namn som lixom hör ihop. Funderar på Yin o Yang men vill gärna ha fler förslag. :bow:
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Hajmat
·
Övr. Katt Min foderhona Tifa är här hemma hos oss för ett tag, eftersom jag vill att hon och mina katter, Sammi (hennes mamma) och Chivas ska...
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: Hajmat
·
Övr. Katt Hörde det här på radion i morse, ca kl 4.55 på P4. Vilket land det kom ifrån glömde hon säga. Krama alla era katter lite extra...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Ska skaffa en kompis till Charlie, o enda "kravet" jag har är att det ska vara en hane. O i kullen finns det två killar kvar, en helgrå...
Svar
19
· Visningar
1 192
Senast: Minime
·
C
Övr. Katt Vi har en stallkatt på 13 år, som vi märkt att det har kommit var ur vulva på sista tiden. Hon har dock varit pigg och ätit. Men igår...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: MissFideli
·
T
Övr. Katt Vi har en snart ett årig katt hona som för några månader sedan börjat löpa. Tanken är att vi ska streliresera henne men väntar tills hon...
Svar
4
· Visningar
13 904
Senast: Sassy
·
L
Övr. Katt har en liten fråga tror ni att katter kan ha självmords tankar? hade en liten katt som gick in till grannens hundar (greyhound)...
Svar
7
· Visningar
885
Senast: Lillagrannen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama