Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Så här ser skrällenas rastgård ut. Den är alldeles nyuppsatt, dvs inga grejer i och inget tak. Men det ska såklart upp. Ytan är ca 13...
Svar
10
· Visningar
975
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt är det farligt? vår kompis katt fick 1 kattunge igår fast hon har gått på p-piller. och hon e 6 år och detta är hennes första kull...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: Bansan
·
P
Övr. Katt Hej...idag upptäckte jag analsäcksinflammation på min lille katthane (kastrerad). Han hade det förra sommaren också ( han blir två år 1...
Svar
4
· Visningar
4 413
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Jag blir kalastokig på min ena katt! Hon kissar i min säng kanske två tre gånger i veckan och jag har ingen aning om vad jag ska ta mig...
Svar
16
· Visningar
1 685
Senast: corona
·
Övr. Katt Min ragdollhona Samira i sommargrönskan, med solsken i blick!
Svar
0
· Visningar
126
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Min ragdollhane Chivas är lite busig.
Svar
0
· Visningar
135
Senast: loveponies
·
V
Övr. Katt Jag har en katt som jag tror det har hänt något med. Vi satt ute och grillade å då kom en tjej å frågade om vi kunde kolla på den där...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 974
Senast: neywaz
·
M
Övr. Katt Lilla Stina, hon har det bra nu. Allt gick himla lungt. När jag satte henne i buren och gick till bilen fick hon plötsligt nya krafter...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: neywaz
·
M
Övr. Katt Min katt fick äntligen kattungar igår natt. Tyvärr så dog den ena men den andra klarade sig fint. Den är jättesöt!:love: Hur många...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Lider lite utav samma problem som sa att hennes pappa ville skjuta katten. Hur i helsike får man bort katt******** från tomten? Ja...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Bansan
·
L
Övr. Katt Någon som vet vart man kan få ta i en sådan? Har ringt till alla katthem , en del har som är utlånade och en del har jag inte fått svar...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Liten_men_tuff
·
D
Övr. Katt Kan ni kanske ge bra tips hur man fångar en katt som har fått för sig att den skall absolut inte under några omständigheter bli...
Svar
12
· Visningar
3 224
Senast: Majvi
·
S
Övr. Katt Min katt ska ha ungar när som helst, vet dock ej exakt dag då hon är utekatt. Hon har gått upp 1½ kg och det sparkar i magen rejält så...
Svar
10
· Visningar
10 265
Senast: Flickan
·
Övr. Katt I söndags var 3 av ungarna på sin första utställning. De skötte sig utmärkt, spann vilt så fort någon gjorde något med dem, och fick...
Svar
6
· Visningar
995
Senast: Sassy
·
L
Övr. Katt I går försvann ena min innekatt, har på nått sätt tagit sig ut. Såg henne på morgonen, sen inget mer. Tänkte inte så mkt på det...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: Prosit
·
L
Övr. Katt Nu tror jag att något är alldeles knas med min gammeltant. Fast ändå inte... :confused: Tecken på att något är fel: Hon går runt...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: lisa
·
C
Övr. Katt Dom flesta här vet nog vilka problem jag har haft med min katt under hans sjukdomstid. Dock är det jätte bra nu, jag är sååå lycklig...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: cerrox
·
Övr. Katt Hur viktigt för er är det hur veterinären är mot er? Är det ok om veterinären är otrevlig mot er, bara h*n verkar göra ett bra jobb med...
Svar
18
· Visningar
1 093
Senast: Elektron
·
D
Övr. Katt I morse tog vi det hemska buslutet att ta bort våran katt. Han hade under ngr veckor inte riktigt vart sig själv. Började med att han...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Fick 3st underbara små kattungar inatt... o fler är påväg...... Synd är bara att jag redan har 4st katter innan,,,, Jag vet att jag...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: Sotis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama