Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt fick en kattunge för nästan en vecka sen. Det tog då ett par timmar för henne att få fram mjölk. Mitt fel tyvärr då mitt tröga...
Svar
4
· Visningar
1 786
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Hittade pojkarna liggandes-sittandes i soffan häromkvällen.... http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id2433054.html Digger...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Sastra
·
Övr. Katt När hon ska bajsa så lägger hon av en enorm prutt...det hörs verkligen. Var gång tänker man: nä nu kommer det raketbajja. Men det gör ju...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Mynta2
·
A
Övr. Katt Min katt håller på hela nätterna och skriker för att hon vill ut. Hon har nyligen haft ungar och nu börjat med p-piller igen, men det är...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Mynta2
·
L
Övr. Katt Min katt ska ha kattungar, vet dock inte hur länge hon har gått med dom, katter går väl ungefär 60 dagar? Finns det några tecken på när...
Svar
2
· Visningar
1 238
Senast: linabergmer
·
K
Övr. Katt Vid vilken ålder bör man kastrera katthaner?
Svar
2
· Visningar
676
Senast: BIMM
·
T
Övr. Katt nu ser jag att hennes vulva putar ut ca 2cm är tjock och brevid finns en svart väske plåsa. är detta normalt. har fått olika info vissa...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt I fredags såg vi att våran katt ILY kom haltande emot oss, vi tog upp henne i famnen och kände att hon var helt kladdig under magen...
2
Svar
27
· Visningar
1 642
Senast: attempt
·
M
Övr. Katt hur länge kan en portion burkmat ligga framme? efter serveringen? Måste få upp Charlie i hullet o burkmaten har funkat bra hittills...
Svar
11
· Visningar
871
Senast: Minime
·
E
Övr. Katt Hej! Jag tog hem en övergiven katt förra hösten. Jag har aldrig haft katt förut, och behöver nu lite hjälp. Skall jag avmaska...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Nu är han billig, någon som vill ha honom?:devil: :devil: Vad har han gjort nu då? Jo, bara vält ner min bricka med blomplantor och...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: Kamomilla
·
Övr. Katt Suck, här sitter jag på jobbet och är orolig för min lilla katt där hemma.. Undrar hur hon mår, om hon har ätit något, druckit? Gått på...
Svar
9
· Visningar
2 184
Senast: Empress
·
Övr. Katt Våran katt har varit hos veterinären och blivit kastrerad, och jag blev lite förvånad när hon kom hem med metalltrådar på magen, som vi...
2
Svar
27
· Visningar
7 643
Senast: Smurfoff
·
Övr. Katt Hur har ni gjort när ni kommit hem med era honor ni vart och fått kastrerade? Kom precis hem med min lilltjeja och hon är så pömsig...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Hur avmaskar man katterna lättast med tabletter? Vi har 7 katter i stallet, vissa är underbara att avmaska (vildkatten är bäst eftersom...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min lilla Tindra var ute på sin första promenad idag. Ni skulle sett henne, hoppade efter löven och gosade sig både på gräset och på...
Svar
2
· Visningar
621
Senast: lisa
·
I
Övr. Katt Min fina lilla kille som jag tänkt att ta en kull efter har nu börjat skvätta inne! Hitills har det bara hänt en gång men han verkar...
Svar
8
· Visningar
962
Senast: hopptossa
·
Övr. Katt inte kan öppna hela ögonlocket. Jag tänkte först att den helt enklet inte "öppnat ögonen" än. Men nu när jag tittade noga så ser det...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: mimus
·
Övr. Katt Har åkt ner till Örebro och har lejt en kompis till att bo med Isola. Isola är van vid kompisen i fråga och vi trodde det skulle vara...
Svar
11
· Visningar
1 083
Senast: Tassetass
·
M
Övr. Katt Vi tror att våran stallkatt är dräktig, hon hade besök av en hankatt för ett tag sedan och nu har hon blivit så rund om magen. Det enda...
Svar
15
· Visningar
1 181
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama