Min älskling fick sys.

Sv: Min älskling fick sys.

Det är oftast sköterskans jobb, men jag tycker att det är konstigt att de inte står för det om de glömde lägga i ögonsalvan och därmed orsakade skadan.

Men veterinären jobbade ju även fast han slutat så det kostar ju extra om det är jour. Tycker priset var rimligt när det var så akut med.
Ska kastrera våran hona nästa vecka och det går på 970 kr.

Tyckte jag med att de borde stå för det! Riktigt dåligt gjort av dem men de gav sej inte. frågade om jag ville undersöka ögat igenmen det ville jag inte för då hade jag säkert fått stå för det med. Tänk om ögat hade fått bestående men, vad hade de gjort då??

Har de erkännt att de glömt ögonsalva och sedan tagit betalt för undersökning och behandling av ögat så tycker jag att du ska tala med den ansvarige för det djursjukhuset. Är det däremot så att du nekat till en undersökning och gjort den hos annan veterinär så kommer de nog inte att ersätta.

Jo, de har erkännt. Har dock inte kollat upp det igen eftersom det verkar ha gått bra. Tror inte att det blivit några skador. Hon verkar se normalt samt att hon har ögat uppe helt som hon inte hade ett par dagar.

Får se om jag orkar ta tag i det igen. Dåligt gjort av dem iaf. Tänk om skadan hade blivit värre!

VET NI VAD?!
Några ungan kastade i min älskling i ån igår, hon såg ut som en skabb-katt. stackarn, hon stog och ruskade på sig och slickade sig om tassarna, och luktade skit..

Ungjävlarna, dom fick så mkt skäll att dom nog blev hörselskadade.. .:devil:

Ååh, vad man blir ARG! Du skulle tagit en snorunge under varje arm och slängt dem i ån... :devil: Hoppas verkligen skället ringer i öronen på dem, LÄNGE!

Det var verkligen tur att min lilla katt lyckades simma upp, dte är jättestarka strömmar. Usch. Ungar borde ha mer vett i skallen.

Liknande trådar

N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 131
Senast: kebabbert
·
Småbarn I dag visade mellanbarnet att han är en riktig tuffing när det gäller! Jag och min mamma lämnade barnen hemma hos mig med min syster och...
Svar
10
· Visningar
5 442
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår