Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Hej! Vi bor på en gård och har 2 katter. Det är utekatter, men väldigt tama och tillgivna. Nu är honan dräktig och börjar bli...
Svar
6
· Visningar
4 354
Senast: Sassas
·
Övr. Katt Är det någon här inne som lärt sin katt att sitta? Jag känner en som gjorde det en gång, hon lärde dem även vacker tass, rulla runt och...
Svar
16
· Visningar
3 656
Senast: Prosit
·
Övr. Katt För det mesta undviker ju katter att äta sådant som är farligt för dem, men jag vet att det finns en vanlig krukväxt som katter ibland...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: SusanneO
·
Övr. Katt Min katthane har tuggat på sina klor, ena har gått av (kluven typ) o blöder nu från pulpan (såklart ;) ). Har duschat av honom där -...
Svar
13
· Visningar
1 070
Senast: Lamborghini
·
T
Övr. Katt Sen jag blivit av med 2 av mina 3 katter har jag helt plötsligt råd att ge ett riktigt fint å dyrt foder. Väljer främst mellan Eukanuba...
Svar
8
· Visningar
2 567
Senast: Travanti
·
Övr. Katt En jobbarkompis till mig kom till jobbet idag alldeles rödgråten. Hennes lilla Tiger hade puttat upp fönstret och rymt igårkväll. Han...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: attempt
·
Övr. Katt Vi har fått 5 st kattungar nu. Dom är 3 veckor idag. Men dom bara skriker efter mamman så fort hon inte är där. Kan det vara så att...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: åke
·
Övr. Katt Jag har en långhårig ute katt. Han är en go och fin katt. Men han går alltid med stora stora tpvor i pälsen. I går tog jag in honom...
Svar
10
· Visningar
6 152
Senast: åke
·
Övr. Katt Har frågat för längesen, men glömt den *rätta* benämningen. Någon som kan ?? Jag har bara 1 kort av henne, så håll till godo. Men man...
Svar
13
· Visningar
5 061
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt Till vilken ålder kan man ha katten livförsäkrad?
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt igen... men jaja här är hon, världens underbaraste katt :D :love:
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Tviggy1081
·
Y
Övr. Katt Katten (hankastrat) kommer allt oftare ut ur toan med kissfläckar i pälsen där bak. Han tvättar bort det efter ett tag, efter att ha...
Svar
6
· Visningar
5 964
Senast: adore
·
C
Övr. Katt Jag har två katter, en hona och en hane. Efter att jag kastrerade honan för ett par månader sedan har hon gått upp en hel del i vikt...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt ...när hon blir stor? Ni som kan kattfärger...är lite nyfiken på hur Kajsa komemr se ut när hon blir större. Ändras färgerna från att...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: gadriel
·
Övr. Katt Hur bantar jag min lätt överviktiga hankatt på rätt sätt? Jag har inte möjlighet eller lust att själv koka ihop avancerade maträtter åt...
2
Svar
38
· Visningar
2 460
Senast: Houdinie
·
G
Övr. Katt Hur lång tid går en katt dräktig?
Svar
5
· Visningar
808
Senast: MissFideli
·
V
Övr. Katt jag har precis skaffat mig en egen etta. saknar min katt som numera bor hemma hos mamma och är så sugen på att skaffa en igen. men är...
Svar
11
· Visningar
1 733
Senast: Vim
·
Övr. Katt Det blir tyvärr inte så att mammakatten Mojja kan stanna kvar här pga slagsmål med våra andra katter :cry: Fast Frode och hans...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: pippi27
·
M
Övr. Katt hej! jag undrar vilket torrfoder ni rekomenderar och som katterna gillar, UTAN att det ska kosta för mycket... /jessica
2
Svar
26
· Visningar
2 578
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Tänk grannen har inte tagit in sin katt ännu. Och den som flyr så fort det smäller:crazy: Var upp med katten och ringde på men hon...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: nemi_baby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama