Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu börjar jag bli skraj på riktigt! Tänk om katten tar en smitta:confused: d fågel??? Även om de bara leker med fågeln kan de ju bli...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 681
Senast: nemi_baby
·
K
Övr. Katt Kan katter få självsprickor? Mina gullungar får jättetorra trampdynor. Antar att det är rätt vanligt. Men kan de få självsprickor...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: SannaQ
·
Övr. Katt Någon här som var på Ljungbyutställningen i lördags?????:bump:
Svar
4
· Visningar
689
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Är det någon som vet om katter måste vara idmärkta för att få försäkras i Folksam ? Grejjen är denna, sitter och skulle hjälpa en kompis...
Svar
8
· Visningar
1 245
Senast: Mynta2
·
D
Svar
7
· Visningar
926
Senast: tantor
·
Övr. Katt vår katt sessan är dräktig. hon har nyss fyllt ett år och är ute väldigt mycket. hennes spenar är svullna och stora och det ser ut som...
Svar
14
· Visningar
3 073
Senast: Smurfoff
·
Övr. Katt Nu är jag förvirrad. Min kompis tog med mina två katter till vet. hösten -04, för vaccination då jag fick förhiner. Grundvaccinerade...
Svar
9
· Visningar
5 844
Senast: adore
·
A
Övr. Katt I januari i år avmaskade jag alla mina 4 katter med Axilur. Alla katterna är både ute och inne så de tar säkert en hel del möss och...
Svar
4
· Visningar
1 294
Senast: adore
·
T
Övr. Katt Hej hej! Måste bara berätta hur bra det gått med min lille Algot som jag berättade om tidigare.. Äntligen springer han runt här...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: tess444
·
I
Övr. Katt Nu har min älskade kisse vart borta sen i feberuari och dom senaste veckorna har ingen sett skymmten av honom han är borta. Men vi ska...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Har ni några roliga bilder på era hundar?:)
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Ickapeltz
·
G
Övr. Katt Min katt har hängmade!!Någon som vet hut man får bort den? Vissa säger att det är en kastratmage, att vissa hanar får så när de...
Svar
11
· Visningar
2 370
Senast: Sastra
·
Å
Övr. Katt Min ena katta har blivit stark överkänslig mot fästingar vilket leder till att hon svullnar upp något extremt och kliar sig sönder och...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Här kommer lite ögongodis på busiga kattungar... :love: http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id2192855.html Betty...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: palle
·
O
Övr. Katt Vad tycker ni om min lilla kisse Lillebror (han e 12 år ;) ) http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id76258_page0.html Han gillar...
Svar
9
· Visningar
927
Senast: palle
·
Övr. Katt De här e mina goa sötnosarm, Wiggo (grå), Figge (vit/brun) och Wilma (orange) :love: Dock har dom lite underliga intressen :smirk...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hon gosar med telefonen när hon hör min röst! :love: Jag flyttade för snart 2 år sedan. Och kunde tyvärr inte ta med kissen, så hon...
Svar
8
· Visningar
1 005
Senast: kopparberg
·
Övr. Katt Den 23:e maj flyttar Agnes och Kajsa hem till mig! Längtar så himla mycket! Agnes är blandning mellan skogkatt och siames men ser...
Svar
10
· Visningar
916
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Katten är MAX 1 år, rödtabby och hona (huskatt troligast). Den satt i skogsbrynet vid min hundrastplats, verkar inte rädd utan mera...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 007
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar