Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Kolla in dessa bilderna på min kisse...han är så cool! Hoppa efter studsbollen är hur kul som hellst tydligen...
2
Svar
33
· Visningar
2 469
Senast: domino
·
P
Övr. Katt Hur reagerar era katter på kattmynta och vad tycker ni om det? Jag fick en leksaksmus med kattmynta i för ett tag sen som jag provade...
Svar
4
· Visningar
3 738
Senast: Ickapeltz
·
Övr. Katt Ååh! Mitt lilla skräp var så sött imorse :love: Vi har en blomspruta med citronvatten i, som vi brukar använda o spruta på...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Katt Hej hej. Ni vars katter inte har fri tillgång till mat! Hur ofta och vilken tid får era katter mat?! Min katt får tre ggr om...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Hur gamla är era katter? Vad är det äldsta ni har hört att en katt blivit? Alltså inte "läste jag i Guiness rekordbok" utan katter ni...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 087
Övr. Katt Min ena kattgubbe verkar ha lite känslig mage. Nån gång i månaden händer det att han får förstoppning eller bli jättehård i magen. Man...
Svar
5
· Visningar
4 500
Senast: loveponies
·
Övr. Katt ... när den här ligger och ser gullig ut precis vid ytterdörren...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Ellen85
·
O
Övr. Katt Jag har två katter, syskon, norska skogskatter på 12 år. Här är bilder på en av dom som är lite speciell, han gillar att kramas och...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Svalan
·
C
Övr. Katt Vilka problem jag har med mina lilla tiger kille, verkar aldrig få vara bra! I mitten på januari flyttade jag & min sambo till en...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: cerrox
·
M
Övr. Katt Min katt äter upp mina blommor och vissa drar han upp med roten och släpar runt i hela lägenheten. Är det några blommor/växter som är...
Svar
12
· Visningar
8 594
Senast: Lillaloppan
·
M
Övr. Katt Visserligen är det någon månad kvar innan han är mogen nog att flytta hit, men vad bör jag vara beredd på när han komma!? Har ju...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Minime
·
Övr. Katt Har det blivit färre kattungar till salu eller vad? Förut tycket jag att det annonserades till höger och vänster om kattungar men nu är...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: hopptossa
·
C
Övr. Katt (För er som kanske minns så blev det ingen adoptivkatt för mig, pojkvännen och lilla Elsakatten, vi är fortfarande bara tre)...
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Jag vill vet lite åsikter nu från folk. I en annan tråd blev det ju lite antydningar att jag inte skötte min katt så bra. Så nu är jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 573
Senast: Annielee
·
Övr. Katt Min mammas katter har blivit betydligt "vildare" nu när våren har kommit. De är innekatter eftersom mamma bor mitt inne i stan och de...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Luxi
·
Övr. Katt Hur ofta gör ni det? Nu menar jag inte främst "mocka" lådan utan tömma den och skura. Jag spolar ur och skurar med luktfritt diskmedel...
Svar
13
· Visningar
8 660
Senast: lieverd
·
C
Övr. Katt Undrar bara om någon har koll på det här med färgseende?? Sökte efter det på google och hittade två olika sidor, på den ena står det...
Svar
7
· Visningar
2 840
Senast: loveponies
·
D
Övr. Katt Jag har en kattkille som fyller 11 år i år och nu på senaste tiden har han börjat med en ful ovana, nämligen att kissa i min säng. Det...
Svar
13
· Visningar
980
Senast: Cuaifeach
·
C
Övr. Katt Har 2 katter. En är 17 veckor och en lite drygt ett halvår. Funderar på vad det är för skillnad på den maten man köpter till kattungar...
Svar
4
· Visningar
2 159
Senast: Annielee
·
Övr. Katt Jag och min mamma har en ragdollhona som är två år ganska precis och vad jag vet så borde hon väga minst 3,5 kg men som det är nu så...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama