Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Vad gör ni med era katter när ni åker på semester och inte kan ta med er dem? Jag ska åka bort 2v i januari och har dåligt sammvete...
2
Svar
38
· Visningar
12 258
Senast: Vaccan
·
T
Övr. Katt Hej hej! Jag hittade en liten kisse som jag föll för! :love: Hämtade hem honom igår..men.. Han har lite i bagaget tyvärr...
2
Svar
27
· Visningar
1 797
Senast: Prosit
·
C
Övr. Katt lämnade precis min lilla snutteplutt hos veterinären för kastrering & id-märkning. trots att han är en innekatt så känns det ju bra att...
2
Svar
26
· Visningar
2 447
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag önska alla på Katt en riktigt GLAD PÅSK!
Svar
7
· Visningar
938
Senast: tess444
·
Övr. Katt Påskkatt Hæxkatt, åker snålskjuts mørkrets symbol Solkatt i fønstret, spishet spinner høgt. Jaktkatt, lømskt smygande...
Svar
3
· Visningar
1 272
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt bilder på era katter, namn och ålder. detta är Homless, oftast kallad kisen bara. han är 13 år men mycket piggare än åldern. så...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 082
Senast: Ebbs
·
Övr. Katt Och är så här "stora" :love: :love: :love: :love: :love
Svar
14
· Visningar
1 015
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Jag har lagt märke till att vår katt ofta börjar blinka när man pratar med henne - vad menar hon med det månne? Eller är det bara slump?
Svar
11
· Visningar
6 397
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Inte är det lätt att få dem att fastna på bild inte... Gänget i klätterställningen: Tillsammans med mama och...
Svar
8
· Visningar
892
Senast: Matiz
·
Övr. Katt typ norska skogskatter, perser, maine coon och liknande. Jag har 2 katter av märket blandras eller förlåt långhårig Europée;)...
Svar
5
· Visningar
1 243
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt hej alla... vill ha lite råd. jag o en tjej som jag delr lägenhet med har två kisar. båda är ca 12-14år och vi tog hand om dem från...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Megs
·
F
Övr. Katt Kattens förra klösbäräda tyckte hon inte var så himla intressant, så köpte vi en ny o hon är helt GALEN i den! Vände sida på den nyss o...
Svar
6
· Visningar
780
Senast: foxtrot
·
Övr. Katt Hankatten har fått en massa vita prickar i pälsen, ser ut som pyttesmå snöflingor. Kan han ha fått mjäll? Vad gör jag åt det...
Svar
8
· Visningar
12 235
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Ja - har ni några husmorstips på hur man kan hindra att katter skiter och gräver upp rabatten? Har för mig att jag hört att man kan...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Sotis
·
I
Övr. Katt Hej!! Jag skulle behöva lite hjälp med hur min kompis ska göra med sina katter... Hon har en honkatt(äter p-piller) ca 4 år, en...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: eldione
·
Övr. Katt Fråga ett... Isola har alltid tyckt om att bli kliad inuti öronen, men jag har aldrig sett henne klia sig själv annat än runt öronen...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Tassetass
·
N
Övr. Katt Vår huskatt Stripes alias Strippe har varit lite tunn och hade dessutom börjat bli väldigt trött och klumpig. I går var vi till...
Svar
10
· Visningar
1 274
·
Övr. Katt Har ni sett var som står överst på kattforumsidan bland Google-annonserna idag? :crazy: "Katt - Från bara 1 Kr idag registrera dig...
Svar
11
· Visningar
1 780
·
T
Övr. Katt Hejsan! Idag började våran katt att löpa och vi har sedan innan bestämt att ta en kull på henne. Jag undrar om det är för tidigt att...
Svar
5
· Visningar
12 306
Senast: adore
·
Övr. Katt Våran "nya" granne har för andra gången slängt ut sin underbara katt. Lille Tyson som är en kastrat på cirka 2-5 år och helt...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka