Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Ni kanske har sett den här förut? http://www.yourdailymedia.com/media/1140608041/Talking_Cats (bläddra ner lite) Har katten som...
Svar
12
· Visningar
1 044
Senast: adore
·
D
Övr. Katt Har du/ni hägnat in er balkong för er/era katter? Hur gjorde ni? bilder?
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Prosit
·
Svar
12
· Visningar
2 129
Senast: maria85
·
Övr. Katt Fick precis höra ett påstående att om det vita i ansiktet på katten är symmetriskt, är det en honkatt, om inte så är det en hankatt. Av...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 224
Senast: Megs
·
Övr. Katt Fotade våran lilla älskling en del i helgen, måste bara få visa hur söt hon är! :p Har aldrig visat bild på henne förut. :) :love...
Svar
8
· Visningar
730
Senast: LillMumlan
·
S
Övr. Katt Nån som vill hjälpa denna rookien på avel och förklara lite? :confused: Hur gör man linjeavel, kort sagt, och vad är skillnaden mot...
2
Svar
25
· Visningar
4 074
Senast: Yakimo
·
D
Svar
7
· Visningar
834
Senast: Sockeplast
·
Övr. Katt Jag och min sambo har planer på att skaffa katt och har fallit för den sibiriska katten. Dels för att den e stor och lurvig, ett krav...
Svar
7
· Visningar
1 207
Senast: Bubbaz
·
S
Övr. Katt Jag älskar blandisar eftersom de kan se ut lite hursomhelst med ofta säreget utseende! Har haft två kissar som var blandras med...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 557
Senast: Sophieeklund
·
U
Övr. Katt min katt är 13år i år..börjar bli gammal.. men hon har en mjuk knöl liksom vid ena frambenet..hon har inte haft ont av den va ja vet...
Svar
4
· Visningar
1 579
Senast: Uddatyp
·
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Våran lilla kisse är en hankatt? Så sade i alla fall de vi köpte honom av. Men det kan ju vara svårt att se när de är så små. Och nu...
Svar
19
· Visningar
8 283
Senast: lady_vip
·
M
Övr. Katt När vi hade våre utekatter var vi ibland tvungna att tvätta dem när de kom in och hade slagit och luktade :eek: eller när de rullat dig...
Svar
3
· Visningar
7 195
Senast: morris
·
C
Övr. Katt Hej! Jag behöver lite råd om tovor i pälsen. Min katt är en korsning av brittisk korthår/norsk skogskatt och har jättehärlig lurvig...
Svar
6
· Visningar
12 157
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hur visar era katter sina personligheter? Jag och min katt brukar leka "jaga" inomhus. Det går ut på att jag jagar henne tills hon...
Svar
13
· Visningar
1 111
Senast: jos
·
L
Övr. Katt ..och alla stallkatter som ej är steriliserade/kastrerade ska få ungar.... Tycker synd om dem. :cry: Jag tog kostnaden på våra 2...
Svar
13
· Visningar
885
Senast: Sastra
·
P
Övr. Katt Är han inte sööött!:love: :p
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: Diabetikern
·
Övr. Katt På bilden ca 1 minut gammal liten kisse :D Återstår att se hur många ungar det blir denna gången. Honan ser ut som om hon svalt en...
2
Svar
39
· Visningar
1 940
Senast: Diabetikern
·
S
Övr. Katt Idag fyller min lilla älskling Mis 2 år. Till frukost fick hon sin favoritmat Pussi i gelé och så har hon blivit överöst av...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Sirisiri
·
P
Övr. Katt hejsan! jag har en tjej katt som har ont över svansen. om man tar där morrar hon och blir arg. jag får inte kolla på det så mkt men...
Svar
7
· Visningar
1 163
Senast: Pontiac
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Snabbtest för Gardia
  • Stillsam sysselsättning?