Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Jag tror att vi haft detta uppe på katt tidigare, men det var ett tag sen. I samband med att jag letar material till en uppsats så...
2
Svar
30
· Visningar
2 779
Senast: lisa
·
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Black
·
M
Övr. Katt min katts päls är så statisk. Ibland när jag klappar honom får vi stötar för varje ny "klapp". Nyss gick han förbi och svansen rörde...
Svar
4
· Visningar
1 233
Senast: Icka
·
I
Övr. Katt Min ena skogispojke har en otroligt tunn, ullig och yvig päls som gör att tovorna dyker upp titt som tätt och blir på någon dag stora...
Svar
7
· Visningar
1 475
Senast: Cheeserica
·
C
Övr. Katt ååå vad jag lääängtar!!!! katten min kommer hem nu i eftermiddag efter 9 dagars djursjukhus vistelse i 2 omgångar på knappt 2 veckors...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: cerrox
·
M
Övr. Katt Har ju en hankatt själv, Charlie :love: och en kompis har en så otroligt fin hona, Sivan, och alla tror att de skulle vara "det perfekta...
2
Svar
21
· Visningar
1 705
Senast: Yakimo
·
Övr. Katt ...på fredag ska misen kastreras och jag kommer slippa fler sömnlösa nätter:banana: :banana: :banana: Lilla honan har nu hunnit löpa...
Svar
14
· Visningar
1 096
Senast: apocalypsen
·
Övr. Katt Det här må vara en dum fråga för den som är insatt men frågar man inget så får man inget veta! :smirk: Har surfat runt på kattsidor och...
Svar
2
· Visningar
1 909
Senast: Sassy
·
L
Övr. Katt Nu måste jag bara fråga om era katter gör som min tant. Nästan varje gång hon har varit på toa (där hon förövrigt gräver maniskt i...
Svar
15
· Visningar
1 177
Senast: kem
·
Övr. Katt Är det på riktigt??? :smirk: Bianca i joggingställ ser inte så där jätteglad ut tycker jag...
2
Svar
20
· Visningar
3 413
Senast: kem
·
Övr. Katt Min katt fick idag diagnosen epilepsi:( I helgen har hon haft anfall (vi har iaf inte sett några tidigare) Nu ska hon äta medicin...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Prosit
·
F
Övr. Katt Hur gammal är din katt? Min katt är 9 i år o börjar på hängmage:P
Svar
15
· Visningar
1 044
Senast: LillMumlan
·
C
Övr. Katt jag är så glad, för att nu är han äntligen hemma från djursjukhuset, har legat inne i 9 dagar på 2 omgångar under knappt 2 veckors...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: cerrox
·
D
Övr. Katt hej min ena kattunge låter konstigt när han stressar upp sig.tex letar efter mat eller när man klappar honom.dom har inte öppnat ögonen...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Vill bara visa upp de små gullungarna.
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Här kommer ett gäng bilder på vårtrötta kissar... http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id1902125.html...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Är det någon som ger det till sina katter?? Fungerar det?? Vore kul att höra flers åsikter och erfarenheter... Har själv använt det...
Svar
11
· Visningar
1 856
Senast: Haukur
·
P
Övr. Katt Vi hämtade vår katt från ett djurhem i går. Ca 2 år och skygg för nytt folk. Han dreglade mycket i bilen men var ändå ganska lugn. Väl...
Svar
4
· Visningar
1 455
Senast: PeRosa
·
Övr. Katt Kom igen nu alla med birmor, får jag se lite bilder!!!
2
Svar
37
· Visningar
2 541
Senast: Niki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar