Birmabilder!!!!

Sv: Birmabilder!!!!

Hans mamma är ju bara för söt, likaså hans syster.
Finns inte Simba med bland kattungarna, heter han något annat än Sinba??
Väldans fin bild med damerna:)

Simba heter CH S*Stoneridge Just Go For It, han har fått flera CACIB på utställning, orkade inte åka med till Norge för att få den sista för att bli Internationell Champion. Så vi kasterade honom för inte så länge sedan, ska ställa ut honom i år som kastrat för första gången.
Simbas uppfödare har gjort om samma kombination 3 gånger för det blev så fina och trevliga katter.
http://i38.photobucket.com/albums/e119/Willows82/PICT0031.jpg

Mamman är siames och pappan russian blu, tyvärr har hon försvunnit=(

Han är verkligen så fin!!!!

Hur funkar det med utställningar när han är kastrerad? Behöver han fortfarande "bara" ha en utländsk för att bli Internationell Champion? För ni måste väl inte börja om från början?
Fortsätter man där man var, fast i kastratklassen?

Här är min Zeb.
Bild011.jpg

Tja, kille på 4 år. Tempramentet syns på bilden :p .
Gillar att vara ute ett par timmar på sommaren, ett par minuter på vintern;) Otroligt snäll o gosig, älskar att ligga på min mage o sova
(på natten).Helmysig kisse, lite klumpig o tafatt är han, men bara så himla go.:love:

Frågan är väl egentligen; kan en katt vara plattare än så utan att först ha blivit överkörd? :D

Mja, det skulle vara när dammsugaren kommer fram isåfall, då är hon om möjligt ännu plattare. :D

Glaesir: tack! Hon har sina stunder. ;)

Kunde inte motstå att lägga upp ett par bilder på mina sötnosar - trots att tråden inte är helt ny...
Min snart fjortonåriga hankatt
DSCF0003modified.jpg

en till på samma katt... som inte alls tigger...
tiggarkattrezize.jpg

och min snart tolvåriga honkatt som vet hur mycket matte älskar att ha hennes hår överallt... hur hon tog sig upp på kudden förstår jag inte, men det var hemskt roligt att se henne...synd att jag inte filmade...
IMG_0502rezize.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
206
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
461
Övr. Katt Min nuvarande kattfröken börjar bli till åren och jag börjar överväga att flytta från landet och bli stadsbo, så jag börjar så smått...
2
Svar
33
· Visningar
1 814
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar