Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

I
Övr. Katt Vad tycker ni om deras torrfoder? Jag som helt grön på detta kollade lite på innehållsförteckningen och tyckte det lät schysst.
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Icka
·
Övr. Katt ... hur har era katter förändrats sen ni skaffade dem? Jag och en kompis satt och diskuterade hur otroligt mycket Isola förändrats...
2
Svar
20
· Visningar
1 683
Senast: Sirisiri
·
C
Övr. Katt min lilla kisse. :) jag är så glad över detta, dock mindre glad över vad veterinär kostnaderna slutade på, dom vart så höga så jag fick...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: wtf
·
Övr. Katt varför har våran katt blivit knäpp ,,,??? hon använder ju lådan men kan lika gjärna skita på golvet ?! hon har skitit i alla rum nu så...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: orcide
·
Övr. Katt Han vägrar sova! :eek: Han far omkring, groggy som tusan och river halva lägenheten :crazy: Det spelar ingen roll om jag stänger in...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: lingonben
·
C
Övr. Katt Om man räkar göra "solkatter" då Alfons ser dom blir han heeeelt konstig! Han kollar i taket, jamar lite "hackigt" och ahh,, blir jävla...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag satte nästan kaffet i halsen, såg en annons på blo**et om en ny ras i Sverige. 18.000:- kostade en kattunge av den rasen :eek...
Svar
12
· Visningar
1 618
Senast: palle
·
I
Övr. Katt Någon här inne som äger en sådan skönhet? Eller kanske känner någon som har? Bilder och info mottages tacksamt! :)
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: Icka
·
L
Övr. Katt 1) Lyft upp katten i armvecket såsom du skulle hålla ett spädbarn. Placera höger hands pekfinger och tumme på vardera sida om kattens...
Svar
11
· Visningar
1 682
Senast: MaLu
·
D
Övr. Katt Tänk jag trodde Smilla skulle få fler. Men det räcker gott med de här små. Både mor och barn mår bra.
Svar
9
· Visningar
1 122
Övr. Katt Vilka är symtomen på hjärtfel hos en katt?
2
Svar
24
· Visningar
20 596
Senast: Zody
·
C
Övr. Katt vaknade nyss & såg kattstackaren ligga i sin 'låda' längst ner på sin klätterställning i värsta konstiga ställningen & han bara stirrade...
Svar
11
· Visningar
1 029
Senast: lingonben
·
T
Övr. Katt Är det farligt för katter och äta ärtor/majs/morötter/potatis?
Svar
5
· Visningar
5 315
Senast: Ickapeltz
·
J
Övr. Katt jag har två innekatter. En hona (2år) en hane (snart 1 år) Min honkatt försökte jag omvandla till utekatt i min förra lägenhet men utan...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Jenkoo
·
D
Övr. Katt Med anledning av tråden om den största kissen här är en om den minsta. Min tävlande: 1.8 kg tung en liten slank dam med en...
Svar
12
· Visningar
1 556
Senast: Gnist
·
Övr. Katt här är min goa hankatt han ligger å vilar efter att ha vart bus dalslands tjockaste ungkatt,
Svar
0
· Visningar
135
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt här är min goa smula hon är Quattros flickvänn hon är väldigt skygg av sig, för där hon kommer från har de vart elaka mot henne å klippt...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Min bebis blir 1 år idag :banana: Bilder från året som gått! GRATTIS Perry! :banana:
Svar
12
· Visningar
1 069
Senast: Ämelie
·
Övr. Katt Vad ger ni era katter för sorts foder? Torrfoder eller blötfoder? Någon som ger sin/a katt/katter råfoder såsom kött osv? Jag vet att...
2
Svar
23
· Visningar
2 032
Senast: jerseyko
·
T
Övr. Katt Hej hopp!! Ska nu skaffa en kompis till min kattflicka ,som blev ensam efter att min andra kisse blev påkörd för ett tag sedan :cry...
Svar
11
· Visningar
19 084
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama