Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad är det största eran kisse fångat? Och hur gammal var den då? Hur stor var kissen? Våran Tycho var ca 6mån och vägde nästan 5kg...
Svar
11
· Visningar
1 415
Senast: dannilall
·
F
Övr. Katt Vi har en honkatt som är 4 år. Kastrerad som ung. Problemet är att hon märker revir inne, på mindre trevliga platser. Hon går ut och...
Svar
2
· Visningar
2 479
Senast: frolic
·
Övr. Katt Om Top Dog smittar över på kattsidan, har ni nån kandidat? Jag tycker Top Dog är ganska tragiskt men jag kan inte låta bli att fundra...
Svar
9
· Visningar
898
Senast: Lozzan
·
Övr. Katt Tycker om dig syrran: Mmm, ligg still när du sover bara... Här var det lugnare: De är tvärsöta, och väldigt sålda :)...
Svar
12
· Visningar
1 174
Senast: Modig_Korn
·
L
Övr. Katt Jag ska köpa en riktigt bra och dekorativ bok om kattraser (på svenska) till min katt-tokiga väninna i födelsedagspresent. Är det någon...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Katt Vi har en liten kisse som absolut vill vara innekatt, och det får hon såklart. Men problemet är att hon är så hemskt lekfull och...
2
Svar
23
· Visningar
8 498
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag fick hem min Felix i måndags. Då satte han sig och kissade i sängen. Jag slängde såklart ut honom och visade lådan. Han har gått på...
Svar
5
· Visningar
1 429
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Vad gör man om matte har köpt ett fint tyg för 295 kronor metern som hon ska göra tavlor av? Man lägger sig på det, givetvis! :D...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt för lillan att bli kastrerad (passar på ett ID-märka henne samtidigt), och jag är nervös :rofl: Finns det något speciellt jag bör...
Svar
19
· Visningar
798
Senast: Nikkis
·
C
Övr. Katt Idag ska Alfons kastreras klockan 5. Något jag ska tänka på?
Svar
17
· Visningar
1 652
Senast: Sotis
·
G
Övr. Katt Jag undrar bara lite hur länge det kan ta innan man kan räkna en katt som sin egen efter att man har hittat den? Har ingen erfarenhet...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: Heulwen
·
I
Övr. Katt min katt måste vara inne nu(fågel influensan). har ni några tips om olika saker man kan köpa åt en inne katt så dom slipper vara ut...
Svar
13
· Visningar
893
Senast: Sotis
·
Övr. Katt http://www.sibirikatt.com/album-misha.htm
Svar
8
· Visningar
795
Senast: Trollduva
·
L
Övr. Katt En av mina katter har börjat bli lite mager, hon är inte underviktig, men hon tappar lite (det brukar hon göra nu på vintern) Och ja...
Svar
15
· Visningar
6 926
Senast: Bubbaz
·
M
Övr. Katt Har ni innekatter? Hur fungerar det? Tycker ni att det är ok att skaffa katt om man inte har möjlighet att släppa ut den? Ni som...
Svar
14
· Visningar
1 944
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu är ungarna 5,5 veckor! De är helt bedårande, och vansinnigt fulla av upptåg. S*Sweet Chili's Piri-Piri, ska flytta till...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Läste precis på nätet att första fallet av fågelinfluensan har kommit till sverige och inte nog med det 2 mil härifrån. 2 miö i från...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Har ringt smådjursklinik men inte kommit fram till annat än en telefonsvarare så jag hoppas på snabbt svar här. Min lille Sulivan 10...
Svar
6
· Visningar
2 816
Senast: A-K.Eng
·
Övr. Katt Jag har en katt som gillar att tugga på saker den inte får. :d Men nu undrar jag om det finns något bra enkelt tips som får katten att...
Svar
2
· Visningar
14 269
Senast: Annie_92
·
Övr. Katt Oftast ligger han dock rakt över tangentbordet, medans pappa sitter där och skriver. Han bara hoppar upp och lägger sig där han vill...
2
Svar
20
· Visningar
2 030
Senast: apocalypsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve