Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

R
Övr. Katt Jag har en katt med jätte stora hörntänder uppe. Dom får inte plats i munnen och tandköttet får liksom en ficka. Är det något känner...
Svar
14
· Visningar
12 525
Senast: Rikkan
·
Övr. Katt Katter KAN tala... för att nte säga hur söta de är! Talande katter: (så vitt jag vet är det faktist de som gör ljuden)...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: miss_kala
·
P
Övr. Katt Fågelviruset har fått många tyskar att lämna sina telningar till katthem: LÄNK! Hur skulle ni ha gjort?
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 188
Senast: Snuffsan
·
C
Övr. Katt har en katt som är vääääldigt kräsen & äter inte allt som severas framför honom. ser helst att han äter torrfoder. vi har provat allt i...
Svar
8
· Visningar
2 169
Senast: Sol
·
Övr. Katt Först Yoga på 2 någorlunda normala bilder: Sen dom 3 mindre normala, men roliga:
Svar
5
· Visningar
750
Senast: MissFideli
·
V
Övr. Katt här och nu att jag inte tänker IDmärka min yngsta katt, iallafall inte i örat. De två äldsta katterna har öronmärkningar som är ett...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: Kimz0r
·
V
Övr. Katt Så här såg han ut nyss i soffan, visst är han det vackraste som någonsin skapats :D
Svar
6
· Visningar
841
Senast: Prosit
·
Övr. Katt :cry: :cry: vad ska jag göra??? Vad ska jag göra??? katten ligger bara och sover. Han har gjort det hela dagen. Jag tog tempen och han...
Svar
8
· Visningar
982
Senast: bsmx
·
M
Övr. Katt Hej! Min katt har gått och blivit värsta sortens mars-katt. Tänkte att det borde finnas en 'nålad' tråd som samlar alla tips om vad...
Svar
3
· Visningar
4 897
Senast: Murry
·
F
Övr. Katt Vet ej om det passar in här men jag provar......är det farligt om katter äter betfor? Katterna i stallet gör det. Stallägaren brukar ha...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Kat
·
M
Övr. Katt Min syster har skaffat kattungar. När de var tillsammans med mamman hade de inte tillräckligt mycket sand i lådan för att kunna...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Kat
·
Övr. Katt Idag är dom 8 veckor gamla, bara 4 veckor kvar till flytt nu... Dom är inte lätta att ta kort på numera, som de far omkring. Men till...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Våran hästveterinär kollade på min perser, 13 år, som jag tycker börjat dricka mycket. Troligen dålig njurfunktion. Finns det medicin...
Svar
14
· Visningar
2 840
Senast: lundsbo
·
Övr. Katt Någon som vill ha en katt billigt???? Har en honkatt som löper, har glömt hur de låter. Har bara kastrerade katter här hemma i övrigt...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Sotis
·
G
Övr. Katt Vi skulle knäppa kort på våra små missar och skicka till uppfödaren med julkortet, det gick ju...ja..jätte bra :crazy: Det enda kortet...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: harpa_ml
·
Övr. Katt Världens bästa medicin om man känner sig lite lessen... Skratt smittar, det vet ni väll? http://www.humorsajten.com/flash/cat.htm...
Svar
9
· Visningar
1 025
Senast: movgli
·
Övr. Katt sedan i tisdags. :cry: Hon brukar vara ute en sväng på kvällen och sedan komma in och äta och bli instängd i köket över natten. I...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: em76
·
M
Övr. Katt Hur funkar det med dom egentligen???? Är det när våren dyker upp eller är det något annat som styr??? Blir även steriliserade och...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: anna_panna
·
K
Övr. Katt Bara katter kan få en att vara så bekväm i att bara betraktas som en möbel. Eller möjligen möbel och matmaskin. Undrar varför man...
Svar
9
· Visningar
846
Senast: jerseyko
·
F
Övr. Katt hur mycket matolja vågar man ge katten per gång då man starkt misstänker en förstoppning. Katten vägrar mat och dricker dåligt, går...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: Antithea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix