Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt älskar vanlig tonfisk som vi människor äter :d , men den som är speciellt för katter tycker hon inte om. :( Kan jag...
Svar
3
· Visningar
1 327
Senast: bladaker
·
Övr. Katt La in den här på senior också, men kom på att den nog passar bättre här...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: Angely
·
M
Övr. Katt Vi har precis fått en ny dörr, och listerna är inte ditsatta än = isoleringen syns. Det tycker katterna är roligt att pilla fram...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: mizzcat
·
K
Övr. Katt Kort fråga: Ska inte frontline ta öronskabb också?
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Kat
·
Övr. Katt Så här söta är gänget nu: De har "fått ben" och tultar runt i boet. Vi har ordat en hage, för snar är de väl utanför också. Det...
Svar
11
· Visningar
1 457
·
Övr. Katt Ni som har utekatter - brukar era katter slåss? Jag har en kattkille som varit kastrerad sedan 6 månaders ålder och jag tror att han...
Svar
10
· Visningar
3 745
·
J
Övr. Katt Vad är det för skillnad på dom två? trodde man kastrerade en hane och steriliserade en hona? Slutar inte honan löpa om man...
Svar
2
· Visningar
3 898
Senast: Skjøldur
·
E
Övr. Katt Efter ett besök på Örebro katthem under jullovet begåvades jag med en mycket rar 7-årig bondkattfarbror som har örontofsar som ett...
Svar
4
· Visningar
2 908
Senast: Sassy
·
L
Övr. Katt Hej hej.. Hur gamla är/var era katter när deras tände rvar helt utbytta?? Min kise är 8 månader och 2 veckor och har fortfarande inte...
Svar
4
· Visningar
1 969
Senast: Lanz
·
S
Övr. Katt hej1 själv kör jag numera med Royal Canin och kan inte fatta varför jag inte köpt det tidigare..... det e drygt...och jättebra för...
Svar
16
· Visningar
1 395
I
Övr. Katt Min ettåriga honkatt, Indra, har precis börjat löpa. Hon lockar ju till sig kvarterets hanar så det har varit slagsmål här ute och...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: sandriie
·
Övr. Katt Vad odjuren gör när man inte är hemma är det ju svårt att veta, men vad gör era pälsbollar när ni faktiskt är hemma? Ända sen jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 136
Senast: Evaho
·
C
Övr. Katt Här om dagen så hämtade vi två kattungar till. Vi hade redan Nicky sedan tidigare som är 5 månader ungefär. Första dagen och natten gick...
Svar
13
· Visningar
1 254
Senast: Sol
·
Övr. Katt Undrar hur man på effektivaste sättet kan få kissekatter att hålla sig undan uteplatser,balkonger mm,äckligt när dom kommer in på...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: Arabizar
·
C
Övr. Katt våran norska skogskatt ska snart ha kattungar :love: vi vet inte om vi ska fortsätta föda upp sen men vi vill ändå ha ett stamnamn...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Efter att min Ebba dog så plötsligt har jag och min sambo kommit fram till att ett hem är inget hem utan en misse så vi har bestämt oss...
Svar
15
· Visningar
901
Senast: Sassy
·
S
Övr. Katt Hejsan nån frivillig som skulle kunan tänka sig att läsa mitt arbete och bertätta nånting som jag har glömmt eller är viktigt snälla kom...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Är precis hemkommen från veterinären. Var där och kastrerade min honkatt. När vi diskuterade ingreppet innan, nämnde veterinären ngt...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: corona
·
Övr. Katt Har inte tänkt på hur hårt jag sätter selen eftersom hon aldrig protesterat mot den, men det slog mig idag att den sitter riiiiktigt...
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Tassetass
·
B
Övr. Katt Några grannar till oss har bondgård. De har egna hundar o katter. Bara för att de har bondgård så skulle det vara likadant med att de...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama