Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

P
Övr. Katt Har en katt på ett och ett halvt år, hur söt, pigg och busig som helst. I dag lekte vi med hans nalle, när han tog en liten paus från...
Svar
3
· Visningar
2 138
Senast: Lillaloppan
·
M
Övr. Katt Ibland blir man förvånad över världen..www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,781386,00.html
Svar
5
· Visningar
759
R
Övr. Katt Nu börjar det bli värre än någonsin. Jag berättar all bakgrundsfakta så kanske det är lättare att kunna ge konkreta tips! Min mamma har...
Svar
7
· Visningar
8 750
Senast: Reebok
·
Övr. Katt Håller på och syr nya köksgardiner. Dom är rutiga/randiga och jag var tvungen att klippa bort 2 bitar för att det skulle stämma. Lade...
2
Svar
39
· Visningar
1 832
Senast: palle
·
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,781386,00.html Skulle ALDRIG kunna låta min katt bli så fet:crazy: "Katten är...
Svar
4
· Visningar
763
L
Övr. Katt Skulle vilja se bilde rpå era raskatter......TAAACKKK Här är min LOTUZ cornisch rex 13 veckor 15 veckor
2
Svar
31
· Visningar
10 418
Senast: idak
·
Övr. Katt Nu när vi har tre katter så tror jag inte att vårat lilla klösträd räcker till så sambon får nog lov att snickra ihop ett nytt... ;)...
Svar
8
· Visningar
2 681
Senast: gadriel
·
Svar
14
· Visningar
1 226
Senast: jea78
·
O
Övr. Katt Eftersom att min katt som numera är fyra år gammal går under ständigt avlivningshot hos mina föräldrar ska jag nu ta hem henne till...
Svar
3
· Visningar
2 370
Senast: kem
·
B
Övr. Katt Idag var jag hem till en bekanting som har en katt som är 18 år gammal. Katten är både blind och döv pga av åldern, men hänger med ändå...
Svar
3
· Visningar
4 176
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Som inte kan ta med sig sina katter när de flyttar. De bara lämnar dem vind för våg och tar för givet att de som flyttar in efter ska ta...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: Sastra
·
P
Övr. Katt En dag förra sommaren kom Tiger, min katt in med svansen släpandes i marken. Jag blev ju såklart orolig och tänkte känna försiktigt på...
Svar
9
· Visningar
9 081
Senast: movgli
·
Övr. Katt :D :love: Btw Vad Är det för färg på den katten :confused:
Svar
9
· Visningar
934
Senast: Hrima
·
Svar
0
· Visningar
137
Senast: milly
·
L
Övr. Katt lite bus och lek.............vad tycker ni om han kattfolk ..är han hyffsat fin???? för tjock för smal???? cornisch rex vid namn...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Lindaslycka
·
Övr. Katt Är det någon här som varit med om att kattens immunförsvar fått tuppjuck och börjat behandla de egna röda blodkropparna som främmande...
Svar
13
· Visningar
4 282
Senast: palle
·
S
Övr. Katt Min katt kliar sig runt ögonen? Han har börjat klia av lite päls med nu. Han kliar lite upp mot öronen men inget i. De ser fina ut...
Svar
4
· Visningar
4 448
Senast: Sotis
·
S
Övr. Katt Knasig katt/hund... hon kanske vill vara en hund?? eller finns det andrs katter som gör likadant...
Svar
19
· Visningar
1 205
Senast: SilverTail
·
B
Övr. Katt efter en kastrering? Ska man vänta tills suturerna är borta?[/B]
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: bladaker
·
S
Övr. Katt Hej jag håller på om ett arbete om utställningar och riktar in mig lite extra på huskatt och undrar om det är nån som vill hjälpa mig...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama