Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Hej! Jag undrar om Whiskas torrfoder är ett bra torrfoder att ge som helfoder till en katt (min katt är en "vanlig bondkatt", före...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
15 305
Senast: Sannis
·
C
Övr. Katt Va hos vet nu och frågade när man kan kastrera Alfons (6månader). Hans "bollar" hade "trillat ner" fullt och han ska kastreras om knappt...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Jaa.. sitter här och funderar, när ska man börja ta ut sin kattungar egentligen? De ska bli ute/innekatter när de blir "stora". De är nu...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: Royal_724
·
J
Övr. Katt Har en ca 13veckor gammal kattunge som vi har behandlat mot kattepest (tror vi, Vetrinär på albano var ej säker). Han åt inte, drack...
Svar
2
· Visningar
2 786
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har blivit farmor! Min sunny-pojke har blivit far:) bebisarna: bebisarna å mamma poppis: Å så min sunny, den lycklige...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: Haukur
·
K
Övr. Katt Kattmatspanik såhär på kvällen! Tål katter sur skinka?
Svar
10
· Visningar
1 318
Senast: lisa
·
Övr. Katt Hur ser din katts favoritleksak ut? Min kisses favvo är en hemmasydd nästan metern lång tygorm vid namn Orm. :D Denna orm ska sova i...
2
Svar
22
· Visningar
1 821
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Ursäkta kvaliteten på filmen men jag försökte filma och leka samtidigt... :angel: Visst e han väl för go !!!??? :p...
Svar
8
· Visningar
726
Senast: Black
·
Svar
8
· Visningar
821
Senast: Lillaloppan
·
T
Övr. Katt Är det någon som går på sådant med sin katt? Hur gör ni då? Går ni till någon speciell djurakupunktör eller går ni till någon som...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt jag undrar hur ni uppfödare gör, i detta fall som ja ska berätta.. vi har fått katt ungar nu, har precis startat min uppfödning...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: adore
·
Övr. Katt Finns nån som syr överdrag till Atlas-burar, men jag har Gulliver och vill ha en som passar till den istället. Behöver en som täcker...
Svar
15
· Visningar
991
·
L
Övr. Katt sååå... Nu undrar jag om det är ngn här som har just den rasen...vore kul att höra lite om era katter.. Och så alla andra: vad ger...
Svar
13
· Visningar
3 171
·
S
Övr. Katt Jag har tillsammans med min mamma två osteriliserade honkatter som nu är 8 månader gamla. Den ena katten, Smilla har börjat bete sig...
Svar
8
· Visningar
5 007
Senast: Svalan
·
G
Övr. Katt I fredags kväll fick min älskade Ullseman somna in pga av sin skelettcancer på käken. Jag har aldrig upplevt en sorg så stark som nu, i...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: Anna-Karin
·
B
Övr. Katt Jag måste komma på en bättre lösning med kattådan. Varje morgon går man på kattsanden i badrummet och det är inte mysigt vill jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 035
Senast: Blondi3958
·
C
Övr. Katt 1999 förlorade jag min katt i en olycka. Då fick jag ett par ord om hur man kan känna efter att ha förlorat ett djur och vad man ska...
Svar
7
· Visningar
2 626
Senast: cagner
·
D
Övr. Katt Nu har det konstaterats att dom magproblem mina katter har haft har övergått i magkatarr eller gastrit som vetten kallar det. Mellan...
Svar
1
· Visningar
1 162
Senast: dragonlady
·
G
Övr. Katt Hej jag har en fråga ,jag undrar va det är för typ av ras katt om ni vet ungefär vad dend kostar. Mvhd gullefjun :bump:
Svar
9
· Visningar
1 576
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Lilltjejen har sitt första löp, och både hon och vi håller på att bli galna. :crazy: Hon skriker hela nätterna, springer fram och...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix