Kattlåde fundering

Sv: Kattlåde fundering

:rofl: Min katt ramlade ner i toastolen härom dagen när hon försökte det, hon såg helt vansinnig ut och blev inte gladare när hon hamnade i duschen:rofl:

Apo

ja hatar med sandren utanför.. hrm:) Men idag tröttande jag och satte på dörren till toahuset och satte in katten. Tillslut kom han ut. Vet inte hur lång tid det tog, men ut kom han iaf! Är så stolt nu! Hoppas det hjälper lite mer,, han ska ju gräva så extremt annars.. han ställer sig utanför lådan o går in med framtassarna för att gräva.. så det kan han ju inte mer,,, hoppas på det bästa:D

Ena katten har kommit på att om lådan är full så är badkaret lika bra att kissa och bajsa i.
Rätt ekonomiskt måste jag säga:rofl:
Bara att ta upp bajset och spola ner i toan och spola bort kisset, sen är det dags för sanering av badkaret:crazy:
Blir nog dyrare i längden

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 782
Senast: Cocos
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
5 118
Senast: Alexandra_W
·
D
Övr. Katt Hejsan, Jag har alltid velat ha en katt, så nu när jag flyttat hemifrån sen en tid tillbaka har jag börjat fundera starkt på att...
Svar
12
· Visningar
2 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar