Favoritleksaken?

Sv: Favoritleksaken?

apocalypsen skrev:
Studsbollar och leksaksmöss är bara roliga när vi kastar och studsar dem och då ska det vara husse:crazy:
Vad ÄR det med dom där hussarna som är så speciellt...? :confused: Jag brukar säga till Mis att det faktiskt är jag som har köpt henne för massa pengar, men ändå är det bara husse som gäller.....

Det faktiskt en liten HON! Och inte så liten heller om man jämför med när hon kom till oss... Men hon är våran lilla ängel!

Kompiis älskar diskproppen och plastpåsar.

Sol föredrar toalettpapper, dvs att göra konfetti av det

Smilla och Smokie leker med varandra inga leksaker där inte.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: gammalek
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 410
Senast: Kaching
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?