Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Sambon och jag hittade på ica en lapp idag. 18 veckor gammal persier/skogskatt bortskänkes. Sambon undrade om vi skulle hämta...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Björk
·
K
Övr. Katt Jag satt och tittade på den Danska serien Örnen häromdagen och kunde räkna in tre av mina katter vars namn var med i den: Fylgia...
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: kazam
·
Övr. Katt Har hört att man kan kastrera både han och honkatter när dom är 6mån.. Men sen har jag också hört att man ska vänta tills dom är...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Hanoo har ju sedan tidigare konstaterat överkänslighet mot spannmål (gluten?), och tål inte heller laktos. Han kräks dessutom av äggula...
2
Svar
25
· Visningar
2 431
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ena herren här (3½ år) har börjat gå runt och låta, inte hela tiden men tillräckligt ofta för att jag ska bli less. Han går runt och...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Griox
·
S
Övr. Katt Hur länge är en katt gravid? Och kan man märka att den är det på något sätt???
Svar
13
· Visningar
1 798
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt En av katterna här, 12-årig kille, har börjat kräkas massor. Han kan ligga helt fridfullt och sova, för att sedan vakna med ett...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: jos
·
G
Övr. Katt hur tror ni det blir för den katten?kommer beteendet ändras något eller kommer han fortsätta strila och vara aggressiv...någon som har...
Svar
13
· Visningar
1 470
·
Övr. Katt Efter påtryckning från Vagis så för jag ju uppdatera hur det nu ser ut hemma... Mamma katt är avlivad, mycket eftersom hon skulle...
Svar
6
· Visningar
734
Senast: Sotis
·
L
Övr. Katt Min tant har i hela sitt 15 ½ åriga liv varit en väluppfostrad kisse, aldrig någonsin varit uppe på matbord, köksbänkar osv (lite värre...
Svar
10
· Visningar
795
·
Övr. Katt Vi kastrerade våran kattgubbe precis före jul. Han är 2,5 år nu. Och han har blivit helgalen. Vi har börjat prata om att ta bort honom...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Vår en katt har magrat av en del och hostar. Det är samma typ av hosta de kan få när de har mask, men vi avmaskade henne för två veckor...
Svar
6
· Visningar
956
·
F
Övr. Katt Var kan jag hitta en kattsele i kraftigt läder med ett koppel längre än 1 meter, även det i läder :confused: Internetbutik.
Svar
1
· Visningar
1 009
·
Övr. Katt I sommar flyttar vi till världens finaste hus :love: Jag, sambon, vår häst och våra fyra kissar såklart :banana: Tanken är att...
2
Svar
26
· Visningar
1 629
·
Övr. Katt Vill att försäkringen ska täcka veterinärvård, medecin och olycksfall. Finns ju ganska många försäkringsbolag..Vilken är billigast om...
Svar
1
· Visningar
606
·
Övr. Katt Våran stallkatt fick kattungar i somras, varav vi behöll en av dem. I början så fungerade det bra, då var ju han fortfarande liten. Men...
Svar
8
· Visningar
1 299
·
Övr. Katt Ja, tiden bara rinner iväg! 4 veckor har bebisarna hunnit bli nu, och alldeles ljuvliga också! De har nu börjat röra sig utanför bolådan...
2
Svar
27
· Visningar
2 322
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Jag och en kompis dividerar om varför honkatten rullar sig efter parning. Hon hävdar att det är för att sprida sperman så att så många...
Svar
2
· Visningar
1 754
Senast: palle
·
Övr. Katt Nån som har nåt bra knep för att få bort tover? Min hankatt är full av dem! Har en sorts kam med taggar på, den bästa jag haft för...
Svar
16
· Visningar
4 142
Senast: Minime
·
C
Övr. Katt Hej alla! Jag har ju min lilla Alfons, 6 månader, som jag har en fråga om! När vi lekte lite innan idag så började han "snuska...
Svar
7
· Visningar
1 241
Senast: carina_bergquist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?