Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Gamla katten jag har har lite egendomliga matvanor som jag kommit på med åren, bland annat gillar han Bailey's vilket han inte får...
Svar
9
· Visningar
2 695
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Katt De katter jag haft genom åren har i regel levt mer på vad de fångar själv än på mat som vi ger dem (dock har de givetvis alltid haft...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Tassetass
·
F
Övr. Katt Hej alla bukisar, nu behöver jag lite råd och tips. Det är så här att min små katter är så dryga på nätterna. Dom är 11 och 9 månader...
Svar
3
· Visningar
3 580
Senast: Lillaloppan
·
P
Övr. Katt ...lämna kattlivet bakom sig och byta fyrbentvän, hoppar gammalkatten upp i knät och spinner som bara den. Slickar försiktigt på...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Hur gör ni med avmaskning? Har läst att maskarna kan bli resistenta om man avmaskar för mycket och med samma avmaskninsmedel..Så då...
Svar
6
· Visningar
1 614
Senast: tolvis
·
I
Övr. Katt Tänkte att jag skulle ta mig i kragen och äntligen ladda upp lite bilder på lill-kissen! Har tagit bilderna själv och jag är ingen...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Hade ett sånt där typ Hallellulja-moment nyss!! Satt här i köket vid datan o Charlie låg i soffan o såg på TV ( o jo, han TITTAR...
Svar
10
· Visningar
738
Senast: Only_Me
·
B
Övr. Katt Finns det någon som har en Maine Coon katt och kan berätta lite om dem? Funderar på att skaffa mig en till familjemedlem men vill ha...
Svar
18
· Visningar
2 164
Senast: tezz
·
L
Övr. Katt Hallå foderpanelen?! :) Min 15-åriga tanta äter ju normalt RC mature/indoor + lite blötmat. Nu senast när jag skulle köpa nytt så...
Svar
9
· Visningar
960
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Fler än jag som har katter av denna eminenta ras? :bump:
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Excalibur
·
P
Övr. Katt Ena katten har börjar bli lite till åren nu och brukar alltid vara lite "dampig" och överaktiv vintertid av uttråkning, och därför vara...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: pralin
·
A
Övr. Katt Hej ! Såg att det fanns en "kattsida" här på Bukefalos. Kul ! Hur gör ni med vaccination, alltså kattpest/kattsnuva. Pratade med...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 347
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Läste på Aftonbladet om stackars katt. Nu är jag ännu mer rädd att kastrera min honkatt. Tur att hon fortfarande är liten, då behöver...
2
Svar
24
· Visningar
1 752
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Han är kastrerad för 15 dagar sen, han kissade i soffan 2-3 gånger innan han kastrerades. Vi stängde dörrarna in till vardagsrummet och...
Svar
8
· Visningar
2 273
Senast: Lamborghini
·
N
Övr. Katt http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=360208 Har två katter som tovat ihop lite väl mycket nu...
Svar
2
· Visningar
2 963
Senast: Nozer
·
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Silkisif
·
L
Övr. Katt Min hon katt är snart ett år och har börjat pipa väldigt och ibland lägger hon sej på backen men bakfötterna går hela tiden och jämmrar...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: cirkus
·
M
Övr. Katt Sen innan så är min älsta katt, Tequila, beroende av mjölk....säga vad ni vill om det, hon mår iaf inte dåligt av det. Nu verkar det...
Svar
1
· Visningar
546
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Nu har det som inte får hända hänt. Min älskade lilla kattunge har gått och gjort illa sig när inte matte varit hemma så jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Maddis
·
M
Övr. Katt Råkade snubbla över detta; http://www.expressen.se/index.jsp?a=513905 Tvärgulligt! :rofl:
Svar
7
· Visningar
1 463
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix