Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja... är på väg att flytta nu, letar bostad. Men, jag har ju min älskade kisse! Vad är det minsta antal kvm ni skulle rekommendera...
Svar
12
· Visningar
7 634
Senast: Royal_724
·
Övr. Katt Idag kom Majas ungar. 1 timme förvärkar, 2 timmar krystvärkar (där blev matte nervös) sedan kom 5 st på 2,5 timme (bara 15 min mellan de...
Svar
14
· Visningar
962
Senast: Sotis
·
C
Övr. Katt Hum, hörde nånstanns att det finns kattsand som man kan spola ner i toan? Asså, bajset och så? var var var!? :idea: För vanlig sand är...
Svar
18
· Visningar
2 366
Senast: morris
·
D
Övr. Katt Har berättat här tidigare om mina två magsjuka katter nu har dom efter flera veckors diet blivit mycket bättre så länge jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min katt har hittat ett nytt favorithak... grannens gödselstack :crazy: , oh vad han luktar gott när han kommer in nuförtiden :D Det...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: ChaCha
·
Övr. Katt Har köpt Drontal för att avmaska kattgubbarna, och då står det 1 tablett per 4 kg katt. Sist jag vägde dem så vägde en 6,5 och en...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Tassetass
·
C
Övr. Katt En med bara sjukdom/olycksfall eller en som även täcker avlivningskostnader och medicin (och lite till)? Hur dyrt kan det bli med...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Mynta2
·
B
Övr. Katt Jag skulle vilja veta lite om denna kattras.
Svar
1
· Visningar
4 824
Senast: Willows
·
D
Övr. Katt ja, ni fattar själva vad det handlar om hoppas jag...hon slickade, fastnade med tungan, och slet sig loss...nu går hon och "smaskar" med...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Här är första bilderna på mina små älskade ligister 14 veckor gamla: Eskil med sin stora öron Hilding är för en gångs skull...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: Tviggy1081
·
F
Övr. Katt Jag har en perser Exotic (används ej som avel eller någe sådant utan enbart som sällskap) och nu under en längre tid så har den ena...
Svar
8
· Visningar
1 668
Senast: matador
·
A
Övr. Katt Mina kissar är 4,5 år, okastrerade. Jag skulle vilja ta kattungar på dem, men någon sa att det är "försent" vid deras ålder. Detta...
Svar
13
· Visningar
1 740
Senast: annax
·
L
Övr. Katt Hejsan.. min perserkatt har blivit aldeles knäpp och krafsar och river överallt (även på klöspelaren). Speciellt på morgonen, då står...
Svar
7
· Visningar
2 060
Senast: Lanz
·
M
Övr. Katt Jag är bara så jätteglad!!! I över ett år har jag sprungit hos olika veterinärer med lillkatten, och ingen vet vad som orsakar klådan...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: Maddis
·
Övr. Katt Är det någon här som brukar vara ute och gå i sele med sin katt? Hur introducerar man det enklast? Hur gör ni om ni möter en lös katt...
Svar
6
· Visningar
982
·
Övr. Katt ...käkar era katter det? Köpte till kisen idag, men hon var måttligt intresserad:cool: Hon är helt tokig i allt vad räkor, crabsticks...
Svar
13
· Visningar
1 029
Övr. Katt Är så ledssen, vår lilla Maja har varit försvunnen sedan i söndags. Nyårsnatten var hon också borta och kom hem med sår då förmodligen...
Svar
8
· Visningar
3 066
Senast: malinsky
·
C
Övr. Katt Sitter just nu och tecknar en försäkring på min lilla kisse, och när jag ska välja ras, väljer jag "huskatt" eller "blandraskatt"? Vad...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: pippilotta
·
A
Övr. Katt Hej Min 14 åriga honkatt blöder lite i ena näsborren sen några veckor, inte helt blodrött utan mer rostfärgat. Nu är det så illa att...
Svar
0
· Visningar
5 529
Senast: Anna-Karin
·
Övr. Katt Eftersom det pga rådande kattpesthysteri är något svårt att komma fram till veterinären tänkte jag fråga er istället; är p-piller för...
2
Svar
31
· Visningar
4 223
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar