Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Våra båda katter drabbades av kattsnuva, efter att ha varit hos veterinären så fick dom ögonsalva.Samt att vi skulle rengöra ögonen med...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Och dom blir bara sötare och sötare! :love: Nu har ju alla öppnat ögonen, och jag kan knappt hålla mig från att äta upp dom! :D :love...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: Cheeserica
·
E
Övr. Katt Hej! Jag hoppas inte det här är emot Bukefalos-reglerna, men jag är förtvivlad. Jag undrar om någon har bild/-er på...
Svar
12
· Visningar
6 196
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Har nu skrivit ner innehållsförteckningen på katternas torrfoder så kan ni, kattmatsexperter säga vad som är bra/dåligt och om det finns...
Svar
19
· Visningar
1 508
Senast: _Maria_
·
R
Övr. Katt Det är så att lille Baloo måste bo inne i mitt sovrum om nätterna, där har han mat, vatten korg och kattlåda. Men sover hellre hos mig...
Svar
4
· Visningar
1 685
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt ...om hon äter annan mat än Royal Canins Beauty and Fit. Har någon annan upplevt samma sak? Har flera katter och dom kan äta allt...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: anna_panna
·
G
Övr. Katt för snart ska vi in och ta röntgenplåtar och blodprov på Virre med känsliga magen. Han blev sjuk i torsdags, vi var in i fredags och...
Svar
16
· Visningar
1 269
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Grannens katt, en kastrerad grabb som har några år på nacken som jag förstått. Han bodde i vårt hus förut men när tanten dog så...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: staaria_
·
M
Övr. Katt Tack till alla som svarade på min tråd "Att ha två katter är bättre än att ha en?". Era svar fick mig att hämta en liten hane. Min lilla...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Min kattunge springer så fort hon får känna lukten av en klementin när jag skalar den. Hon ryggar o tittar jättekonstigt på den..någon...
Svar
4
· Visningar
3 619
Senast: niba
·
Övr. Katt Nu har pojken skickat över några bilder på hjärtat :) har några som är jättesöta :love...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Jajamensann! Det har vi. Världens sötaste lilla kissekatta. :love: Hon är och hälsar på hos oss varje dag nu! :love: :bump: Se och njut...
Svar
16
· Visningar
1 288
Senast: Solvira
·
Övr. Katt Jag har tagit hand om en fd vildkatt. Problemet är att hon säkert har tandsten eftersom hon har dålig andedräkt. Jag såg idag också när...
Svar
9
· Visningar
1 194
Senast: Saigon
·
Övr. Katt 5 minuter efter att ligan :smirk: blivit avmaskade, så samlades dom för lite mat och dryck.. :love: :love:
Svar
3
· Visningar
792
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt Ja... då var det dags igen att åka till veterinären med min lilla kisse. Hon har ont när hon gör sina behov och kräks upp maten. Vet...
Svar
11
· Visningar
2 712
Senast: Sirisiri
·
M
Övr. Katt Ganska nyligen skaffade jag mig en liten hona, har nog skrivit om henne förut. :D Men nu har fått för mig att hon ska få en kompis, för...
2
Svar
22
· Visningar
7 830
Senast: Tinni
·
C
Övr. Katt Hej hej! I en snar framtid kommer vi att få större boende, även det på landet. Då känner jag mig sugen på att skaffa katt. Är...
Svar
18
· Visningar
1 150
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Nu när pengarna ramlat in på kontot, har jag tagit itu med detta. Min lilla maine coon-kisse är ju registrerad i IDP och jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Sol
·
N
Övr. Katt Jag har två katter (mamma o dotter) de bråkar jämt, fräser m.m. De tycks bara inte bli vänner.... Hur gör man så att de blir vänner...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har fått ett gäng på halsen... Och jag behöver tips och råd av kattexperter. Det har i minst 2 år, säkert mer, sprungit en...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 630
Senast: Vagis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar