Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Syrrans katt = sveriges mest matglada på sånt som INTE är nyttigt att äta Olämpligt nr.1 = tog sönder en gummiboll med gummiploppar...
Svar
9
· Visningar
3 732
Senast: Nicolina_
·
Övr. Katt Hej Vänner... Jag har just varit upp på kliniken i stan och hälsat på min private bekant under hanses tjänstetimmar... och då är han...
Svar
6
· Visningar
1 765
Senast: Murphy
·
M
Övr. Katt Börjar lessna på att min kisse inte kan uppföra sej. Visst är det gulligt ett tag när han var liten att han for runt som ett yrväder...
Svar
9
· Visningar
1 965
Senast: Minime
·
L
Övr. Katt Nån som har erfarenhet av foderallergisk katt???? Min lilla "missa" har antagligen det tyvärr. Får se om det går att få bukt på eländet...
Svar
3
· Visningar
608
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Igår blev bebbarna 1 vecka gamla, och självklart tog jag bilder på allihopa! Namn har de fått allihopa, temat är keltiska! :idea: Och...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Här ser ni mina kisse missar, ni får gärna lägga in bilder på era underbara missar!!:bump: Lillis:love: - blir 7 år gammal i år...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Loppanpoppan
·
C
Övr. Katt 1. Testade att bada min lilla Alfons igår.. Kände mig väldigt elak, men han är en perser och han MÅSTE. Han är ca 6 månader och det var...
Svar
7
· Visningar
750
Senast: carina_bergquist
·
Övr. Katt Jag har inte vågat skriva någon glad tråd om det här med rädsla att det ska slå fel, men nu har hon varit feberfri i 12 dagar och jag...
Svar
15
· Visningar
1 371
Senast: Tassetass
·
M
Övr. Katt Vi funderar lite på att köpa en Maine Coon, nån som har koll på rasen som kan berätta lite? De är ju så fina! Vi tänkte ha en kastrerad...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag har på något sätt lyckats överleva julhelgen med gran osv trots 9 katter i huset. :crazy: Jag säger bara en sak: Aldrig mera...
2
Svar
36
· Visningar
2 178
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt :) Han är kanonsöt!!!! Var på katthemmet, vars hemsida jag är webmaster för o hämtade honom. Blev kär redan när jag la ut honom på...
2
Svar
23
· Visningar
1 665
Senast: Cheeserica
·
C
Övr. Katt Har en kattunge, hane, på 4 månader som har öronskabb. En bekant tittade på honom och konstaterade det, och rådde mig att rengöra dem...
Svar
15
· Visningar
3 762
Senast: Ickapeltz
·
C
Övr. Katt Nu är det så här att jag har tröttnat på att kissen skvätter ut så mycket sand på golvet när han vart på toa och jag tog och gick till...
2
Svar
33
· Visningar
4 977
Senast: corona
·
A
Övr. Katt Jag kastrerade mina katter i höstas, den äldsta var då 6 år men hon låter ibland fortfarande som en "marskatt" samtidigt som hon bär...
Svar
2
· Visningar
1 524
Senast: annkristina
·
H
Övr. Katt Hej! Jag fick nyligen en ny katt, har haft den i en vecka nu. Den är ungefär 3 månader gammal. Kattungen har konstant diarré, jag vet...
Svar
8
· Visningar
897
Senast: gejsa
·
S
Övr. Katt Nån som vet om det finns? Kan man använda vanliga Clearblue till och med?
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Katt Inte en fråga som är aktuell för mig personligen, mest bara nyfiken på hur det egentligen funkar: Någon som känner till vad...
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: Stoppard
·
Svar
0
· Visningar
145
Senast: milly
·
H
Övr. Katt Min katt har fått ett sår nedanför örat, som hade en sårskorpa, men när jag tittade lite närmre så såg jag att det vara de och var var...
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: Sotis
·
G
Övr. Katt Hejsan! min mormor har en innekatt på ett år. nu undrar jag om hon ska avmaska den? även om den aldrig ätit råttor/mus? Han är endast...
Svar
13
· Visningar
1 630
Senast: Sotis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama