Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

G
Övr. Katt ja frågan är just den ovan.:smirk: vad kan ni om detta? har hört att man kan få spolmask men inte bandmask..o jag som pussar mina...
Svar
2
· Visningar
2 512
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt http://http://photobucket.com/albums/e309/ickapeltz/ Snälla, Jag vill se bilder på våra underbara brittiska korthårskatter! Min...
Svar
14
· Visningar
1 224
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt :) Vad händer i en katts kropp när den kurrar? har förstått att det är mellangärdet som vibrerar eller ngt liknande men varför har bara...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: naturElle
·
S
Övr. Katt Blev så ledsen idag, måste bara skriva av mig lite... :cry: Jag har ett fågelbord ute, nära ett stort äppelträd så att...
Svar
5
· Visningar
1 873
Senast: lie
·
Z
Övr. Katt Min 3-åriga honkatt av "bondtyp" rymde i början av december. Lyckligtvis kom hom hem efter ett par dagar igen. Nu äter hon massor och...
Svar
3
· Visningar
5 593
Senast: Sotis
·
S
Övr. Katt varför min katt(säkert många andra katter) gillar nytvättad tvätt??? Som tex när man bytt till rena sängkläder så ska katten vara...
Svar
10
· Visningar
4 182
Senast: Kimz0r
·
M
Övr. Katt Min lilla hona slickar mig på näsan på morgonen och även på dan om jag gosar med henne :p Hennes tunga är ganska sträv, känns som om...
Svar
13
· Visningar
19 220
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Lite bilder tagna den sista tiden: Så här såg det ut utanför mig när det var som kallast. Balkongen blev som ett extra (kallt) rum...
2
Svar
27
· Visningar
1 514
Senast: Meibla
·
Övr. Katt Alla som bor i fyrkantens område, dvs Boden, Luleå, Piteå och Älvsbyn - VACCINERA ERA KATTER MOT KATTPEST! Ni kan omöjligt ha missat...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: Sassy
·
H
Övr. Katt Min katt har fått en klump under halsen. Ni vet benet som man känner på bröstet? Precis breve där är det en klump. Typ två cm, och hård...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Henchen
·
S
Övr. Katt Min bror och hans fru kommer hem i jul. Hon är gravid och har blivit varnad för katter :confused: På vilket sätt är vår lilla "socker"...
Svar
14
· Visningar
2 048
Senast: Tassetass
·
S
Övr. Katt Klipp ur en annons: "skogskatt/ekorrkatt - KALLAS EKORRKATT DÅ DEN HAR EN EXTRA KRUMBUKTIG, LÅNG SVANS" Nån som hört uttrycket...
Svar
10
· Visningar
1 554
Senast: palle
·
R
Övr. Katt Ikväll när vi var på väg hem igen efter en underbar tur med hunden. Så kom det en svart och vit katt springande emot oss. Och eftersom...
Svar
7
· Visningar
846
P
Övr. Katt Är det normalt att katter som börjar bli lite till åren börjar snarka? Bägge mina (13år rep 12år) snarkar som galningar. Den ena så...
Svar
8
· Visningar
4 113
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Katt Min katt som är över 1 år vill inte ha någon mat och dricker inte själv. Hon verkar inte direkt sjuk, tvättar sig osv men sover mycket...
Svar
13
· Visningar
15 206
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min snart 2-åriga kastrerade hankatt har nu under 2 veckor ätigt rätt dåligt normalt så äter han rätt mycket på morgonen och går...
Svar
4
· Visningar
1 384
Senast: Zuzzi
·
Övr. Katt "Pussen" sitter och solar sig på trappan i Kil.
Svar
0
· Visningar
181
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Övr. Katt Creepy... http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,759644,00.html
Svar
2
· Visningar
852
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt I kväll födde Sammi fem ragdollbebisar! Två flickor och tre pojkar bidde det. Hela familjen mår bra! Lite bilder:
Svar
16
· Visningar
1 323
P
Övr. Katt Den perfekta katten. "20.00-21.00 Amerikansk dokumentär från 2005. I Houston, Texas, hålls varje år en internationell kattutställning...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 115
Senast: Iris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar